(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖRDÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖRDÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... "Ozan hemhal olup girdin mânâya Gözünü açtın da döndün sılaya Nice bin şükredeyim Yüce Mevlâ’ya Firdevsi Âlâda Hüccacı gördüm."
Kutsal diyarlardan esintiler getiren ve islamiyetin ilk dönemlerinin göz önünde canlanmasını sağlayan ve Hacı Şair Hisbey öğretmenimin yüreğini açan bu güzel şiiri okumuş olmaktan büyük memnuniyet duygum.
Değerli can kardeşim, birkaç gündür deftere gelemediğimden son 5 şiirini peşpeşe okudum şimdi. Hepsi birbirinden güzeldi lakin, bu son şiiri ürpererek iki kez okudum... En güzel yorumları dostlar yazmış zaten sayfanda... Allah yüreğindeki bu ateşi hiç söndürmesin, ve ben naçiz bacın da o ateşin kıyısında ısınsın inşallah. Yüreğine sağlık sevgil kardeşim. Sevgi ve dualarımla esen kal.
İNAN GÖZ YAŞI İÇİNDE BİZDE ŞİİRİNLE GÖRDÜK GÖRÜP DE ANLATTIKLARINI ŞU MÜBAREK GÜN HÜRMETİNE ALLAH ONLARA LAYIK DOST YAPSIN,ONLARIN YOLUNDAN YÜRÜTÜP AYIRMASIN,ONLARIN ŞEFAATİNE NAİL EYLESİN....YÜREKTEN TEBRİKLER,YÜREKTEN SELAMLAR..
ÜSTADIM ALLAH RAZI OLSUN BİZİ MANA ALEMİNDE DOLAŞTIRDIN,MÜBAREK İNSANLARI BİR KEZ DAHA YADETME FIRSATI VERDİN.ÇOK GÜZEL VE ANLAMLI BİR ŞİİR....TEBRİK EDİYORUM....SEVGİ VE SAYGILARIMLA...İBRAHİM KARAÇAY