(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dolu ve Boş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dolu ve Boş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu siirinizi iyi ki okudum. ama baska da okuyamadiklarim var mutlaka... okuyamadiklarimin da böyle degerli siirler oldugunu düsünüyorum. bir gün okuyamadiklarimi da okuyacagim.
Her şeyle hiçbir şey arasındaki fark!..
cok anlam dolu. Hocam gönlünüze ilminize saglik............. sevgilerimle....
çok güzeldi yine insanı düşündürüyor tabi düşünmek isteyeni , düşünmek istemeyene ne yapabiliriz ki zaten ve Oku! emrini ne güzel baştan sona anlattınız.yüreğinize sağlık.
Oku mak lazım. Okumadan yalan yanlış şeylerle ve kulaktan dolma bilgilerle neye teslim ediyoruz kendimizi. Yoksa korkuyor muyuz okumaktan. Gerçeklerle yüzyüze gelip de geçmişe pişmanlık duyarız veya bundan sonra okuduklarrımızı tatbik ederizde kendimizle çatışırız diye mi? Korkuyor muyuz? Belki...Oku! İlk emir ve son... Güzel anlatım, içinden payımıza düşeni almak lazım. Sevgiyle...
İNSANIN KENDİSİNİ OKUMASI BİLE BİR YERLERE GÖTÜRÜR İNSANI,MİDEYE BAKAN RIZIKLARIN VARLIĞINA,KULAĞA BAKAN SESLERİN VARLIĞINA...İNSANDA EBEDİ YAŞAMA ARZUSUNA BAKAN NEYEİN VARLIĞINA HÜKMEDECEĞİ AÇIK..iBRAHİM AS GİBİ İNSAN KENDİNİ VE KAİNATI OKUMALI BİZİM İŞİMİZ DAHA KOLAY İNSAN VE KAİNATI RABBİMİZİN KİTABIYLA OKUMALIYIZ....TEBRİKLER....SELAMLAR..
Her şeyle hiçbir şey arasındaki fark!..
cok anlam dolu. Hocam gönlünüze ilminize saglik............. sevgilerimle....