(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O an sevmek ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O an sevmek ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O an ; sevmenin yaşanacağı an mıdır yoksa başlayacağı mı . Her başlangıç sonrası sarhoşlukların öncesidir . Önceler ise o sofranın mezeleridir . Ne tat vereceği bilinmeyen . Çok kısacıktı şiiriniz ama üzerine roman yazılacak kadar da derin ve anlamlı ...
Ben seni o an sevmek istiyorum ne geçmişinle ne geleceğinle sadece o an dedim ya gerisi ilerisi yok işte .......
Geçmişten kopabilirmizyiki yada sevdamızı kısa bır ana sıkıştırabilirmiyiz ki ama ne olursa olsun sevgi olmalı sevmelıyız geçmiş gelecek kaygısı olmadan anı yaşamak
Günlük...Anlık sevmeler Yarın gene o an gelecek.. Hani eskiden bakkallarda şöyle bir tabela asılı dururdu... Bu gün peşin, yarın veresiye.. Ertesi gün gitseniz yine aynı...Bu gün peşin... Veresiye hiç yoktu.. Sizin de öyle olacak...Hep o anlar var olacak... İnşaallah. Hadi sevgiyle kalın efendim.
Ben seni o an sevmek istiyorum ne geçmişinle ne geleceğinle sadece o an dedim ya gerisi ilerisi yok işte .......
evet kardeşim.insan sevince hep aynı yerde.olmasada hep sevdiği anlarda kalmayı tercih ediyor .şiirlerimizde dökülen hislerimiz gibi. kutluyorum ortak yüreğinizi.sevgilerimla...
Ben seni o an sevmek istiyorum ne geçmişinle ne geleceğinle sadece o an dedim ya gerisi ilerisi yok işte ....... Çok etkili mısralar sevda adına tebrik ederim sevgi saygı ve selamlarımla
Ötesi berisi de yok Bugün okuduğun en güzel kısa şiir
Başarılar diliyorum Ben biraz beyazlık biraz da kar aldım bu harika sayfanızdan Ve bir avuç da beyaz izimden bırakıyorum sayfanıza (kardanadamın izi beyaz olur :)) )
Ben seni o an sevmek istiyorum ne geçmişinle ne geleceğinle sadece o an dedim ya gerisi ilerisi yok işte ....... çok güzel ve mantıklı dizelerdi.tebrikler saygı sevgiyle
...
Tebrikler