(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kalbin Kabesine Yürürken şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kalbin Kabesine Yürürken şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
... artık sınırları yok dualarımın -sabrımı yüzümden düşüren kahır. sadağımdaki aşkın oklarını aşkın hedeflerine yolladım ... kepenklerini çektim mesafelerin gözümün içinde baka baka aşkı hizasında ne oldum demeden varlığım yürüyorum kabesine kalbimin
bekle sevgilim bekle her mevziimden geliyorum sana kanını çoğaltsın diye kanım damarlarımda aşkına akıyorum
Ne güzel bir yürek ki aşk oklarını hedefine gönderiyor… Kalbinin en kutsî makamına emin adımlarla yürüyor… Muhabbet deryasına dönüşen kalbiyle yârine koşuyor… Damarlarda kan olup sevgiliye akıyor…
İşte bütün bunlar yürek işidir… Ne mutlu ki böyle kutlu gönüller var... Yüreğimize esen meltemlerle huzur duyduk… Seherde yüreğimize düşen şebnemlerle uyandık… Gönül çağlayanınızdan akan damlalarla hayat buluyoruz.…
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Muhabbetlerimle…
bekle sevgilim bekle her mevziimden geliyorum sana kanını çoğaltsın diye kanım damarlarımda aşkına akıyorum ...........şiir güzel, finali hepsinden güzel ellerine sağlık.
artık sınırları yok dualarımın
-sabrımı yüzümden düşüren kahır.
sadağımdaki aşkın oklarını
aşkın hedeflerine yolladım
...
kepenklerini çektim mesafelerin
gözümün içinde baka baka aşkı
hizasında ne oldum demeden varlığım
yürüyorum kabesine kalbimin
bekle sevgilim bekle
her mevziimden geliyorum sana
kanını çoğaltsın diye kanım
damarlarımda aşkına akıyorum
Ne güzel bir yürek ki aşk oklarını hedefine gönderiyor…
Kalbinin en kutsî makamına emin adımlarla yürüyor…
Muhabbet deryasına dönüşen kalbiyle yârine koşuyor…
Damarlarda kan olup sevgiliye akıyor…
İşte bütün bunlar yürek işidir… Ne mutlu ki böyle kutlu gönüller var...
Yüreğimize esen meltemlerle huzur duyduk…
Seherde yüreğimize düşen şebnemlerle uyandık…
Gönül çağlayanınızdan akan damlalarla hayat buluyoruz.…
Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Muhabbetlerimle…