Hiç bir nesne yoktur ki senden izi olmasın! Hiç bir keder yoktur ki senden sızı dolmasın! Hiç bir çiçek yoktur ki sende bizi solmasın! Kurallarla yaşamaz,ezber bozar bu sevda!
Her şarkının özünde varlığımı anlarım. Her meleyen kuzuda bizi söyler çanlarım. Her batımında günün müjdesinde tanlarım, Kurallarla yaşamaz,ezber bozar bu sevda!
Gözlerimde saklarım,aşkımızın izini. Kuş tüyüne yeğlerim,uyuduğum dizini. Kıymık batsa eline,hissederim bizini, Kurallarla yaşamaz,ezber bozar bu sevda!
Aşka kural koyanın gözlerini oyarım. Saçlarım ağarsa da sen gör diye boyarım. Kırk esvap giyse de aşk ben hepsini soyarım, Kurallarla yaşamaz,ezber bozar bu sevda!
Bu sahiller bu aşkı, mümkün mü ki unutsun! Sen bende menfaatsiz, safiyane kunutsun. Yüreğimin gururu,erdemli bir sunutsun. Kurallarla yaşamaz,ezber bozar bu sevda!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EZBER BOZAR BU SEVDA! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EZBER BOZAR BU SEVDA! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik ederim iki dostuda