İnsan bazen çekip gitmeli kendinden Uzak ara bir dostun gönül evine Yahut herhangi bir mevsimin uç rengine Gidip seyrine dalmalı kendinin Belki de göğün steplerine çıkıp bakmalı... Tanrının adil gözleriyle İşte o zaman anlayabilir kaç gram adam olduğunu Ve aklının ördüğü ömrünün Gönlünün muhabbetlerine ne kadar değdiğini Anlar da sırtlandığı yükünün Hakkını verme de Ne denli başarılı oldunu susabilir onurluca!
Yine çığırından çıktı mutluluğum Ölesiye yaşamak hızı bu olsa gerek Dünden beri başka yarın düşlüyorum Her umut derin düşüyor içime Şarkılar dağ gibi devriliyor üzerime... Dönüp dolaşıp kendime geliyorum
İnsan vaktinin azizi olmalı Gönlünün vitrinin de durup İsmaili adanmışlığın İbrahimi imanıyla katılmalı hayata Şahdamarına yakın olana yakınmalı... Fıtratında yaşamalı Muhabbetiyle mutlanmalı Ölümüyle arınıp Ölümüyle dirilmeli Bayramların tadı olmalı!
Herşey en uzak dünle en yakın yarın arasında yaşanılan bir söbelemeden ibaret. Ve körlük,sağırlık ve kendimizi bilmezliğimiz sadece bir oyun Ne var ki ölmenin şakası yok Ölmeri istiflediğimiz bir hayatı yaşıyorken Birbirimizi sevmekten başka çaremiz yok!
Ne desem ne sussam bir damla aşk olmalı. Her an halelenip etraftaki kalplerin kıyılarına vurmalı... En yakın olana şakımalı En uzak olana fısıldamalı Ama hep olmalı çok demlenip şiir dillenmeli Kendini söylerken kalbiyle Susarken kalbinle konuşmalı.
Dünyayı patlatacak tek şey Çocukların kalbinde biriken sessizliktir İncinmiş bir çocuğun gözyaşıdır kıyameti koparacak olan Ve zalimi kahredecek olan bir çocuğun kimseye duyurmadan baktığı ahıdır Hayatın rengi çocukları solduran... Cehennemin cinnetini hakedendir.
Her saniyesi bir saniyeyle sonlanacak bir ömrün telaşındayız Ölmek kadar kati bir gerçeğin gölgesinde yaşıyor olmak Ve onunla aramıza mesafe koyup yok muamelesi yapmak Bizim mesleğimiz! Olmadık ölüm çeşitlerinden birini bile tercih etme yetkimiz yokken... İnadına ölmemenin derdindeyiz Yaşıyor olmak en büyük hilemiz Ve kendimizi aldatmada doğrusu pek mahiriz Oysa birgün olası bir yarının ölü doğan umudu biz olacağız
Sen,anlamadığın için seni Herbir yağmur tanesini arza indiren meleklerin Haleti çabasıyla kelimeleri kalbine serpeliyorum Belki seni anlatırken en kendime ulaşıp Bu yüzden daha çok sevip seni... Bazen daha çok öfkeleniyorum. Ve hayırlısıyla bitsede ölsem diye Ömrüme törpü çekiyorum...
Daha bir derine nüfuz ederek Sevmeli insan gün be gün. Yaşıyor olmanın aklı bunu gerektirir. Bu saliha bir kadına aşık olmak kadar güzel bir şeydir Hazır kalbiniz atıyorken... Vucut ısınız mevcutken Bir sevme miktarı kadar uzatınız ömrünüzü Sonra helalinden ölebilirsiniz!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yenilgi III şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yenilgi III şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.