Severdin Ömrü az biçilmiş sevgili Severdin ya! Ayrılıkmış sonunda heybemdeki Ve sonbahar yağmuru… İnatla gözyaşı ile yarışırken Bir Ekim sabahında Uğurladım seni…
Sonbaharındaydım Dolaşırken fesleğen kokuları arasında Melisa çiçeğindeki güzelliği Soluğundaki tat Öpüşlerindeki sıcaklık kadar Yol kenarında papatyalar Gülüp “kuş çiçeği bu “dediğin zamanlar Yanıbaşında kalbimin pır pır ettiği Gülüşmelerdeydim Bu gün beklerken Gerçeğinden uzak bir rüyada idim Tam kırkdokuz sene Faytonlu sokaklardaki heyecan Gözle görülür mutluluğa balta Gazeller yarışırken sarıyla Zamanı senle doyuruyordum İlk cemrede Ayaklarımın altında yaban naneleri, kekikler Yol kenarında yan yatmış hercai menekşeler Güzelliğimle eşleştirdiğin karanfiller Severdin soldurmadan Atamazdım Bırakılsam da it gibi Hangi yitik bulunmuş hele söyle ki Kim bilir? Vazgeçmekti belki de en kıymetli sevgi Uzaklara dalarken gözlerim Sen gönlümde esiyordun bıkmadan Güneşin parlattığı çakıl taşlarında Akdeniz, aşk sonbahar durgun işin tuhafı alışıyordum örselenmelere gülüyordum Ve sonbahar yağmuru… İnatla gözyaşı ile yarışırken Bitiyordu ... *Jale Keskin (Jale Keskin (Karadurmuş)) eşimin papatyayla dalga geçerek " bu kuş çiçeği güneş yüzlü "demesi şiire ilham oldu :)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonbaharda Veda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonbaharda Veda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gün beklerken Gerçeğinden uzak bir rüyada idim Tam kırkdokuz sene Faytonlu sokaklardaki heyecan Gözle görülür mutluluğa balta Gazeller yarışırken sarıyla Zamanı senle doyuruyordum
Severdin Ömrü az biçilmiş sevgili Severdin ya! Ayrılıkmış sonunda heybemdeki Ve sonbahar yağmuru… İnatla gözyaşı ile yarışırken Bir Ekim sabahında Uğurladım seni…
Nefis bir eser....şahane anlatım....kutlarım yürek sesinizi....şiirdi gönle işleyen....sevgilerimle
Severdin Ömrü az biçilmiş sevgili Severdin ya! Ayrılıkmış sonunda heybemdeki Ve sonbahar yağmuru… İnatla gözyaşı ile yarışırken Bir Ekim sabahında Uğurladım seni…...Yüreğine sağlık selamla..
İlk cemrede Ayaklarımın altında yaban naneleri, kekikler Yol kenarında yan yatmış hercai menekşeler Güzelliğimle eşleştirdiğin karanfiller Severdin soldurmadan
Akıcı ve dupduruydu severek okudum üstat Usta kalemi engin yüreği ayakta alkışlıyorum Kalemin daim olsun _________________________________________Saygılar
Beğendim.
Gönlüne sağlık.
Selamlar...