(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR YAPRAK DÜŞER DALINDAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR YAPRAK DÜŞER DALINDAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz taze yaprak, bense sarı yaprak, Ben kuru toprak, sizlerse yağmur kar, Varın siz olun, ekin vermiş toprak, Biz hasat olduk, topraktır gönle yar.
Bana nedir ki, gelmişse bahardan, Benim gönlümde, mevsim son baharsa, Bana nedir ki, çiçek açmış nardan, Benim gözümde, zamanım buharsa. tebrikler hocam güzel bir şiirdi.saygılar
çok haklısınız bana ne? zaman bizim için bir dönülmez yola girmişse.... harıka... sadece biraz hüzün ve ardından zorda olsa kabullenme... 80 lerin hüznü idamları işkenceleri gençliğin kanatlanıp başka bir diyara uçması buharlaşan zaman...
sahi nerde o günler şair...* saygılar efendim...hürmetler.....
Bana nedir ki, gelmişse bahardan, Benim gönlümde, mevsim son baharsa, Bana nedir ki, çiçek açmış nardan, Benim gözümde, zamanım buharsa. tebrikler, güzel ve anlamlı.. saygılar..
acıların buhar olup uçması umutlarınızın mutluluklarınızın daim olmasını dilerim öncelikle.. bu ne kadar güzel bir şiir içimi açtı şiir gerçektende bir nevi mutluluklarınızı aktarmışsınız tebrik ederim ama umutsuzluklarımızı bir kenara atalım ve mutlu olmayı bilelim öğrenelim öğretelim güzel yüreğinize sağlık sevgilerimle..
Bana nedir ki, gelmişse bahardan, Benim gönlümde, mevsim son baharsa, Bana nedir ki, çiçek açmış nardan, Benim gözümde, zamanım buharsa. mükemmeldi şiiriniz Hocam yüreğinize sağlık bir yerde kendimi buldum sanki..