(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MÜSLÜMAN TÜRK'ÜN KANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MÜSLÜMAN TÜRK'ÜN KANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Türk milleti ağlıyor, her gün kara bağlıyor. Bu gidişat böylece, yüreğimi dağlıyor.
Türk’ün Türk’ten şüphesi, hayatta olmamalı. Müslüman Türk’ün kanı, kuruyup kalmamalı.
Üç beş vatan evladı, tek başına ırak’ta. Canla başla savaşta, onun gönlü firak’ta.
Ölsekte bu dünyada, Türk’ün gitmediğini. Gösterelim acuna, Türk’ün bitmediğini.
Bu mazlum milletimiz, hasret yeni başbuğa. O olmadan yaramız, dönüşmüyor kabuğa.
Meydanlara çıkarak, bir duralım diz dize. Savaşı sanat yapan, bir Başbuğ gerek bize.
Ali kardeşim şiirinize söylebileceğim çok şey var ama diyemiyorum, böyle güzel bir konuyu şiire dökmüşsünüz yüreğimize azda olsa bir su serptiniz inşallah bu necip millet kendine dönerde bu zulümler iki yüzlülükler,milliyetsizlikler biter kalemine sağlık Yücel Allah yar ve yardımcçımız olsun inşallan saygı ve selamlarımla..
Duyğularımıza tercüman olabildimse ne mutlu gardaşım. Yorumuzla ziyaretinizle onurlandırdınız.var olunuz sağ olunuz. Çok teşekür ediyorum. Selam ve sayğılarımla.
Güneş her zamanki gibi doğdu Güneş her zamanki gibi yükseldi Güneş her zamanki gibi battı …………… Güneş tekrar tekrar battı Sen yine yoksun yanımda… ---- 05.07.1961 - İslahiye
Ali bey kardeşim o kadar sade anlatmışsın Bu coşkulu vatan sevdası ile dolu yüreği nefesi anlamayan anlamak istemeyen duymayan duymak istemeyenlere Ne diyebilirim Sadece Allah herkesin gönlüne göre versin Ah keşke halkımız şu gaflet uykusundan uyanır bir an Kalemin daim olsun kutlarım Selamlar yiğidim Allah yardımcımız olsun
Bazen susmak kurşundan keskindir. Ve ben kurşun döküyorum haykıra haykıra. Böyle itlere meydan veren döneklere de şehidimin hakkını haram kılıyorum. Reis ağzına diline yüreğine sağlık hepimizin düşüncelerine tercüman olmuşun. Varolasın.
Görevi vatanı korumak olan askerime parmağını sallıyor biri senin devletin diyor Kendi nerenin belediye başkanlığını yapıyormuş Sormuyorlar mı buna sen nerenin vatandaşısın diye.Meydanı boş buldular Aslanların olmadığı yerlerde çakallar sürü halinde geziyor. Çıkmalı bir başbuğ.TÜRK' ÜN öz yurdunda başıboş dolaşıyor hainler. İçimden geçenleri dile getirmiş kaleminiz. Varolasınız selam ve saygılar.
Yüreğine sağlık Ali Dere Bey. Ülkemizin yaşadığı sıkıntı ve acıları beyitler halinde dile getiren kaleminiz güçlü ve daim olsun Selam,sevgi ve saygılar...
harika kutlarım saygılar