Bulutlar geçiyor üstümden Beyazla siyah arasında bir renkte Yağmurun habercisi desem değil. Kar’ın habercisi desem bu mevsimde hiç değil. Kim bilir belki de geçen ömrün habercisi.
Bulutlar geçiyor üstümden. Rengi ne siyah Ne beyaz Mor gibi sanki Sisle kapanan hayalleri anımsatırcasına Çocukluğum geçer gibi olurken gözlerimin önünden Kıskançlık yapıyor ilk gençlik yıllarım Hani diyor ya şarkıda; “Kimler geldi kimler geçti.” Diye. Anılar bana Hayaller sana Ben hiç bir şeyi unutmak istemedim. Yılların bana bir oyunu unutmak Ve Unutulmak Unutulanları hatırlamak zordur anılarda Bulutlar geçerken günün bu saatinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bulutlar Geçiyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bulutlar Geçiyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bulutlar göründüyse eğer gökyüzü yağmura gebe demektir kelimeler yağmur olur dökülür şairin kaleminden umut yeşerir kurumuş,çoraklaşmış gönüllerde yenİden şimdi Eylül yağmur zamanı
ÇOK GÜZEL İÇTEN SAMİMİ BİR ŞİİRDİ TEBRİKLER ŞU FOTOGRAF İSE GEÇMİŞİN KARTPOSTTALARINI ANIMSATTI NE BİLİM İÇİMDE CIZ EDEN BİR ŞEY DUYDUM ÇOCUKLUĞUM SANIYORUM BABAM ANNEM ESKİ YILLAR:( ŞİİR GÜZELDİ
Bazen resimler, bazen yazılar, bazende kısacık anılar alır gider bizi geçmişin güzelliklerine.Hepimiz özlem duyarız geçmişe. Melankoli diyorlar, nostalji diyorlar ben ise sevdiklerini özleme diyorum bu duruma!Şiire olan değerli yorumlarınız için teşekkürler.
kelimeler yağmur olur dökülür şairin kaleminden
umut yeşerir kurumuş,çoraklaşmış gönüllerde yenİden
şimdi Eylül
yağmur zamanı