(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bulabilsem O Yeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bulabilsem O Yeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
7' li hece ölçüsünde yazmak zordur.En zorudur hem de.Var mı kısacık dizeye üstelik kafiyeyle bezeyip de düşünceyi duyguyu verebilmek bu bence şiirin en hassas ve en kıymetli hususlarından biri.Saygı değer dost hocam, yetkin kalemiyle gerek teknik gerekse anlamsal donanım olarak türkü tadında nitelikli bir esere imza atmış.Var olsun emekleriniz.Her dem sizi okumak büyük keyif. Selam ve en derin hürmetlerimle yüreğinize.
Teşekkürler. En önemlisi şiir konusunda bilgi ve birikim sahibi bir dostumu sayfamda ağırlamaktan şeref ve onur duyarım. İltifat marifete tabiymiş, ama sizlerin kadir şinaslığı ve gönülden güzel görüp yorumlamalarınızdır. Selam ve duamlasınız. Saygılarımla efendim
Sizin gibi zarif, kibar ve nezaket sahibi bir hanımefendiyi şiirlerimde görmek ve en önemlisi gülen yüzünle bize gösterdiğin dostluk, arkadaşlık yeter. Peri de kim..? Aklıma düşeni yazıyorum bu aralar, çokta güzel ediyorum. Zaten sen delisin ki, benle arkadaş olanın az kafası su kaçırması lazım. :) Selam ve dua. Saygılarımla.