Bakışlarım virani, ağlamak ötesi hâl Avuntum, hayalindi gözlerimin ferinde Ati bile uçmuşken tahtı kurunca zeval Dik başlı mağrur hissim gizlenmişti derinde, Alışırım demiştim, sen yoksan gece vardı Ay vardı, yıldız vardı başımın üzerinde Özlemim, yağmur olup saçlarımdan akardı Zaman durmuş, yelkovan hâlâ aynı yerinde Gece sağır ve kördü, ifadaydı usulluk İliğime işlerken sayende bu yoksulluk.
Hasbelkader olsa da, çehreme gün vurmuştu Zamansız gidişinde sanki dünya durmuştu.
Nerde unutulduysam bırak orda kalayım Yeterince sığındık virgülün gölgesine Ne sen kız belleğine ne ben zorda kalayım, Beni asıl ürküten, kalbinin bölgesine Hasretinle yanarken yüz çevirememekti, Ayrılık ağır gelip yokluğun dengesine Burnumun direğine söz geçirememekti Bir de ben, katıldım ya gönül hikâyesine Gamsız bir uyku çöktü zavallı bir ânımda Hiç kimse olmasa da, son sözümde yanımda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül Hikâyesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül Hikâyesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hangi derde müptelayız ben de bilemedim? Bir terkediliş mi yoksa ebedi bir hasret mi bizi yakıp yıkan...Haklı kim haksız nerede? Kalemin susmasın..Tebrikler.. Selam sevgi ve dua ile.. ESRA
bazen şiirlerin yorumsuz kalması kalitenin tartışılmaz olmasından sanırım insanın bu şiire yazacak cümle kuramamasından kaynaklanıyor sanırım süperdi tşkler
Kalemin susmasın..Tebrikler..
Selam sevgi ve dua ile..
ESRA