(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARIM /KARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARIM /KARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlginç, ilginç olduğu kadar da doğru bir benzetme. Bal yapan arı gibi, ayrıca onun kadar da çalışkan... Ve acıtan o iğneli dili... Anlamlı şiiriniz için kutluyorum.
Gül 'ü seversen her şey değişebilir O'nun dikeni bile, Sana o zaman çok tatlı gelebilir ! Endişeleriniz yersizdir Eğer "Bal" yapıyorsa zaten "Arı gibi" Sağlık ve mutluluğuk içindir Ruhu iltifat ödülüne layık görülmelidir !!!...
Hem Hatuna şiir yaz, hem de sonunu böyle bitir... Cıkkk, ben bu hatunu bir göreyim eline bir kilo isot tutuşturmazsam size inat. Hasan Beyin bütün yemeklerine koyun diyeceğim.
Bu arada, geçen gün bir ağabeyimizden dinlediğim küçük bir anıyı da anlatmadan geçmeyeceğim.
İki bey arabası ile yolda gidiyorlarmış. Birisinin tel. çalmış, arayan eşi.
-Nerede kaldın? -Aman Sultanım, sen misin aşkım, karıcım ben de Sultanım beni ne zaman arayacak diye dört gözle bekliyordum inan. -Hayri bırak bu numaraları. Neredesin, yakında bir yerlerde isen gelirken bana bir paket sigara al. -Aman aşkım, Sultanım sigara da ne, sana fabrikayı alayım, emrin olur. Der kapatır telefonu.
Bal yapan arı, dilinde tatlısız,hayat acısız yaşanmıyor. İğne'nin ,sızısı dinmeyen acısını hissettiren, anlamın incesinden şiirinize tebriklerimle. Saygı ve selamlarımla.