(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SIKINTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SIKINTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam ecel söz dinliyormu gelme deyince gelmiyormu kefen parası biriktirmeyi bekliyormu bekliyorsa ben hiç biriktirmeyim olurmu Şaka bir yana düşündürücüydü şiir kutlarım sizi değerli kaleminizi saygılarımla
Bir şekilde yaşamak,yaşama kafa tutmak lazım. Yaşam muammalar çıkmazı ne yazık ki.Hesaplar yaşamın içindeki kabuslar.Sözde öz,öz de sözün gücünde şiirinize tebriklerimle. Saygı ve selamlarımla.
ÜSTADIM;MEMURDA DA EMEKLİDE DE SIKINTILAR BİTMEZ, HESAPLAR BİTMEZ. HOLDİNGLERİN HESABI BİZİM HESAPLARIMIZIN YANINDA SIFIR KALIR. ONLAR BİZİM GİBİ HER HESAPLARI TUTTURMAK İÇİN UĞRAŞMAZLAR. AMA BİZ HEP HESAP, HEP HESAP. KORKARIM BÖYLE GİDERSE KEFENİMİZ İÇİN BİLE PARA AYIRAMIYIZ BİZ. ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN. HAYIDRLI GECELER. SAYGILARIMLA...
Çok sayın üstat, Kısa ve minikcik cümlelerden Romanlar icat ediyor gibisiniz ? Sanırsın Orhan Veli ruh ikiziniz ! Bir battal çuvala bile Sığmıyor sizin bir tek ünleminiz ! Sorarım size, Nasıl sığacak bir tek cümleniz ? Anlamlar sanki derya deniz ! Mızrağı çuvala sığdırdırmaktasınız, Denizi dere'ye, Bir şiircik romanı şiircik kadar bir yüreğe Doğrusu layıksınız siz birden çok tebriğe !!!...
ekmek yoksa pasta yesin mantığındadır
kutluyorum bu veciz ifadeler için