(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECELERDEN BİR GECEYDİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECELERDEN BİR GECEYDİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Off hocam, neydi bu Allahınızı severseniz.Gece gece rüyama gölgeler, cesetler, kadın sesleri girerse sizden bileceğim. :) Korku filminden dehşet karelerini izler gibiydim aynı.Gerçekten yaşandı mı böyle bir olay.Çok merak ettim. Her zaman ki şiir dilinizden farklı ve etkili bir anlatıydı.
Teşekkürler paylaşım için.Selam ve saygılarımla yüreğinize.
4.sınıfı Rizede okudum köy evlerini bilirsin arada kilometreler var. şimdi yine şenlik var köylerde dağ başı elektrik yok.gecelerin sessizliği müthişti.
hele birde anlatılan bir sürü cadı-peri-cin hikayeleri .Arkadaşların yaptığı korkunç bir şakaydı.
yaşları bizlerden büyüktü teravihe gidiyoruz diye metruk bir eve götürdüler bizi .Gerisi malum ,tabi ki abartılı bir yazı.Ama çok korkmuşum ki aklımda kalmış.
farklı bir şey yapayım dedim.bir deneme şiir mahiyetinde.
uğradığınız için çok teşekkürler Allah'a emanet ediyorum.Saygılarımla
Tebrikler ....