(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Asi Maralım... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Asi Maralım... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostluk güzel şeydir şiirin sonundaki notu okuyunca can dündarın bir yazısı geldi aklıma bir kısmnı paylaşmak istedim gerçek dostluğa değer verenler için
DOSTUM...... Hayat... bir lütuf olarak bize bağışlanmış hayat.. kimini süründüren, kimini yücelten hayat...
Hayat nedir sence..? İçindeki nefes, tenindeki güneş, saçlarındaki rüzgar, gecenin ürpertisi veya doyumsuz zevkleri....
Hayat eşittir sevgi diyebilirmiyiz peki..? Sevgisiz yaşayabilirmi insan..? Mutlu olabilirmisin bir "merhaba" olmadan..?
Sesimi duyunca ne hissediyorsun.? Heyecanlanıyor musun benim gibi.? Bir dostun sıcacık sesi heyecanlandırıyor mu seni benim gibi..?
Görmen gerekmez. Hissetmen yeter... ellerimle değil yalnızca sana sözlerimle de ulaşır sıcaklığım.. seni sevmem için sevgilim olman gerekmez, insan olman yeter.
Dostluğunu seviyorum senin, bana sıcak gelen sesini seviyorum senin.. beni görmen gerekmez, hissetmen yeter..
Hayat hissetmektir...ruhunda..kalbinde..beyninde..vede teninde....
Düşünüyorum seni. Bir başkasına kızdığımda, beni güldürdüğün anlar geliyor aklıma mutlu oluyorum... belki bilmeden belki hissetmeden mutlu ediyorsun beni.. bunu bilmek bile güzel bence....
İçinde hissedebiliyor musun duygularımı..? yaşayabiliyor musun ben gibi sen gibi..?
Seni düşünmek mutlu ediyor beni dostum... seni görmem gerekmez...hissedebiliyorum çok uzakta olsanda, hiç tanışmasakta, yaşıyorum seni... senin dostluğunu, hayatı sevmeni, hayatı hissetmeni.....
BEN SENİ İÇİMDE SICACIK HİSSEDİYORUM DOSTUM.... BU YETMEZ Mİ.............?
Tebrikler, annem
sevgilerimle...