(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KALAMAZMIYDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KALAMAZMIYDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç hatırlamıyorum Seni nereye kazımışım Nasıl nakışlamışım Ne zaman hangi yanıma Hiç bilmiyordum Bukadar vazgeçilmez olduğunu Hiç duydunmu Yüreğimin derinliklerinde bulunduğunu Ummanlardan öte bir sevgi sunulduğunu sana Ama sen nerden duyacaksın değilmi Seviyorum diyip gitmek kolay tabi Ben nasılda o benim demişim deli gibi sevmişim Gidişini bile nasıl gözüme işlemişim Ne dağlaya bilirim şimdi Nede ağlaya -------------------------------------------------------------------- hiç hatırlamıyorum nereme kazıdım adını hangi yanımı söylesem her yanım sen her yanımda senin adın yüreğimde sen,yüreğimde senin sevdan..
Tebrikler yüreğine.. inci tanesi dizeleri beğeniyle okudum.. kutluyorum.. sevgilerimle...
Hiç hatırlamıyorum Seni nereye kazımışım Nasıl nakışlamışım Ne zaman hangi yanıma Hiç bilmiyordum Bukadar vazgeçilmez olduğunu Hiç duydunmu Yüreğimin derinliklerinde bulunduğunu Ummanlardan öte bir sevgi sunulduğunu sana Ama sen nerden duyacaksın değilmi Seviyorum diyip gitmek kolay tabi Ben nasılda o benim demişim deli gibi sevmişim Gidişini bile nasıl gözüme işlemişim Ne dağlaya bilirim şimdi Nede ağlaya ÇOK HARİKA KUTLUYORUM YÜREĞİNİ..HÜZÜNLER SENDEN UZAK OLSUN SEVGİYLE KAL...
Ben nasılda o benim demişim deli gibi sevmişim Gidişini bile nasıl gözüme işlemişim Ne dağlaya bilirim şimdi Nede ağlaya
Benim diyebilmek, hiç almayacak duaya amin demektir. Bir eşe bir sevgiliye, kaldıki kendi çocuklarımız bile bir yaşatan sonra bizim olmuyorlar değilmi, ama biz sevdikmi sahipleniriz, hatamızda bu olsa gerek. Harika bir şiirdi kutlarım. Sevgi ile mutlu kalın.
Ben nasılda o benim demişim deli gibi sevmişim Gidişini bile nasıl gözüme işlemişim Ne dağlaya bilirim şimdi Nede ağlaya
Duyguların akıcı bir biçimde ifadelendirildiği güzel çalışma, kurallı olmamasına rağmen iç ahengi çok güzel emek yoğun bir çalışma, Ana eksenini sevginin oluşturduğu güzel bir şiir,
Ama sen nerden duyacaksın değilmi Seviyorum diyip gitmek kolay tabi Ben nasılda o benim demişim deli gibi sevmişim Gidişini bile nasıl gözüme işlemişim Ne dağlaya bilirim şimdi Nede ağlaya
... Yüreğimin derinliklerinde bulunduğunu Ummanlardan öte bir sevgi sunulduğunu sana Ama sen nerden duyacaksın değilmi Seviyorum diyip gitmek kolay tabi Ben nasılda o benim demişim deli gibi sevmişim ...
Yüreğinizin güzelliğini satırlarınıza nakşetmişsiniz. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum efendim. Rabbime emanet olunuz.
Değil mi efendim.Kötü şans. İfade edişiniz çok güzeldi. bazen çaresiz kalırız.Hayat bu. Umarım yeni sevgilere yol alır ya da umduğunuzla karşılaşırsınız.Ve yeni şiirlere yelken açarsınız.
Seviyorum diyip gitmek kolay tabi Ben nasılda o benim demişim deli gibi sevmişim Gidişini bile nasıl gözüme işlemişim Ne dağlaya bilirim şimdi Nede ağlaya
Ne dağlaya bilirim şimdi
Nede ağlaya
çok duygu yukluu ve yaşatırıyor kendini şiir tebrikler