(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SÖYLERİMDE GÖNLÜM HOŞ DEĞİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SÖYLERİMDE GÖNLÜM HOŞ DEĞİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir sevda türküsü en naif haliyle geldi geçti gözlerimizden.. bıkmadan usanmadan doludizgin bir sevgi ile sevdiklerimize bağlanmayı nasip etsin Allah..
"Asi bir maviye takılmış özgürlüğünü arıyor yüregim Müabbete mahkum olmuş gözlerin de ölümünü bekliyor yüreğim Ve sensiz bir hayat karşımda duruyor öylece İntihara benzer yokluğunda hayatım Ve kabir azabı ğibi gecelerim Uçmak istiyor deli sevdam Hep seninle ve hep sana doğru... Kan gibi derelerden suiçtim Hergün darağacına sürüldü yüreğim ama yenilmedim Heybetli çınarlar gibi dimdik tuttum sevdamı ayakta Ömür törpüsü sevdalara takılmadı yüreğim ve toz pembe hayallere Yalancı dünyam içerisinde bir dogru sevdam kalmıştı sana Hayaller hayattı benim için Sense bu hayaller içinde hayatımdın benim... "
Gönlün deniz olsa gönlüm bismillahile geçerdim Gül yetmez yangınımdan gülbahçesi dererdim Yaradana kurbanım ben seni nasıl sevdim Yalandan yar demişin yar ben küsemedim Tükenmez sevgim bitenden değil Türkü gibi sevgi dolu...özlem...ya karşılığı......Kutlarım....Saygılar