Gerçek olan var idi, ben farkına varmıştım İnan nasıl mutluyum o duyguyu yaşarken Kalbe dolan yâr idi, kucaklayıp sarmıştım Saadete gark oldum arşa kanat açarken.
Davete icabetti adım adım yaklaştım, Bu nasıl bir hal idi? İnan ki ben de şaştım Sevda yüklü sözlerle lebalep dolup taştım Saadete gark oldum bu duyguyla coşarken.
Belki zaman ötesi, belki yollar uzaktı Yârin tatlı sözleri beni kavurup yaktı Bu mutluluk yaşandı, bu mukaddes bir aşktı Saadete gark oldum maveraya koşarken.
Sevgi deniz okyanus, söz tariften beridir Cemaline baktıkça gözler ruhu eritir Ruha dolan her bakış ölüleri dirildir Saadete gark oldun bu duyguyu yaşarken.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞARKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞARKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi deniz okyanus, söz tariften beridir Cemaline baktıkça gözler ruhu eritir Ruha dolan her bakış ölüleri dirildir Saadete gark oldun bu duyguyu yaşarken.YİNE USTACA,DUYGU DOLU MISRALAR,TEBRİK EDERİM HOCAM..SELAMLARIMLA..
Bir gün kor bağrımı döv bâd-ı sâbâ, Hicaz illerinden bir selam getir. Kat beni önüne kavlar misali, Götür sevgilime hasreti bitir.
Gönül ızdırabım ona sevgimdir, Ravzasına varmak tek emelimdir, Hazin bekleyişim hep özlemimdir, Götür sevgilime hasreti bitir... Rabia Barış
Değerli kardeşim, bu güzel şiiriniz beni benden alıp biryerlere götürdü. bu şiirimi sayfanıza asmak geldi içimden. Alllah yüreğinizi ve dileğinizi size bağışlasın. tek kelimeyle harika gönülden kutluyorum. saygımla
Sevgi deniz okyanus, söz tariften beridir Cemaline baktıkça gözler ruhu eritir Ruha dolan her bakış ölüleri dirildir Saadete gark oldun bu duyguyu yaşarken.
Gene Mükemldi Hocam hepsi birbirnden güzeldi bense yukarda ki dörtlüğe hayran kaldım... Esenlikle kalın...
Cemaline baktıkça gözler ruhu eritir
Ruha dolan her bakış ölüleri dirildir
Saadete gark oldun bu duyguyu yaşarken.YİNE USTACA,DUYGU DOLU MISRALAR,TEBRİK EDERİM HOCAM..SELAMLARIMLA..