(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR OLALIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR OLALIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir olalım hocam, bir olalım da nasıl olacağız bütün mesele burada.. Devletin en üst makamı bitaraf, taraf, bertaraf derse; teröristle, terörle mücadele edeni vatana ihanetten yargılarsa; parelel, ergenokon diye zırvalarsa nasıl bir olacağız be hocam? Bu güzel şiir için yine de sizi yürekten tebrik ediyor, sizin ve sizi şahsınızda sayfanızdaki konuk dostlarımızın bayramını kutluyorum.
Birlik beraberlik güzel şey, inşallah herkes anlar ve birliğe karar verir, yüreğinize sağlık hocam, çok güzeldi çağrınız, tebrik ediyorum, mutlu ve esen kalınız
Haydin dostlar haydin dostlar, Şöylece bir, bir olalım, Gerelim Hakk’ın yoluna, Şöylece bir, bir olalım.
Dünya fani günler geçer, Aklı olan dostun seçer, Dost bağından güller biçer, Şöylece bir, bir olalım.
Hediyen var İslam sana, İç suyundan kana kana, Abu hayattır o cana, Şöylece bir, bir olalım.
Emanettir bu can bu ten, Sendeki o eneni yen, Sarmasan ha içini ben, Şöylece bir, bir olalım.
Geldi ömür hem geçiyor, Cahil cehlini saçıyor, İnsan, gerçekten kaçıyor, Şöylece bir, bir olalım.
Rabbim bizden razı olsun, Kulda kulluğunu bulsun, Kötülükler hem bir solsun, Şöylece bir, bir olalım.
Çıktı Azrail geliyor, Son nefesini biliyor, Sevenler yaşın siliyor, Şöylece bir, bir olalım.
Kara toprağa girmeden, Mahşerde hüner sermeden, Şeytana yaka vermeden, Şöylece bir, bir olalım.
Cemal ne çok derdin vardır, Çektiğin hep ahu zardır, Mevla’m var ne güzel yardır, Şöylece bir, bir olalım.
Cemalettin GÜRPINAR
Cemalettin Gürpınar (CemalettinGÜRPINAR)
Kutluyorum sizi ve mükemmel şiirinizi.bir olmak,diri olmak,Hakk'a gerçek kul olmak hem bu dünyada hem ahirette insanı bireyi ve toplumları beraber mamur eder,huzur olur gözyaşı olmaz.Hep Peygamber Efendimiz.(s.a.v.)Sünnetine uygun hareket etmediğimiz için çekmekteyiz.selam ve dua ile yerinde ve anlamlı mükemmel şiirinizi kutluyorum..
Hocam yine anlamli manevi duygularla çok güzel bir siir yazmissin togbeye gel olum var dercesine budunyanin yalan oldunu güzel anlatmissin kalemine sağlık
Muhterem hocam şiiriniz ve duyarlılığınız takdire şayandır.yıllar önce acizane bir şiirimi hatırlattı, o yüzden affınıza sığınarak duyğularımızın aynı olduğu göstermesi bakımından yorumun altına ekliyorum. Muhteşem eserinizi ve usta kaleminizi kutluyorum.
Selam ve dua ile.
BİR OLALIM
Birlik Olalım
(Birlikte Rahmet,Ayrılıkta azap var,Diyor bize yüce Yaradan.)
Gelin canlar, bir olalım. Birlikte, rahmet bulalım.
Diken olup, batmayalım. Nefsimize, uymayalım. Dostumuza, kıymayalım. Gelin canlar, bir olalım. Birlikte, rahmet bulalım.
Gül, dikensiz, olmaz elbet. Mert, namertsiz, olmaz elbet. Bu hayatta, ilelebet. Gelin canlar, bir olalım. Birlikte, rahmet bulalım.
Düzelsin, kalplerimiz. Dirilsin, hayallerimiz. Yeşersin, ümitlerimiz. Gelin canlar, bir olalım. Birlikte, rahmet bulalım.
Çirkefliğin, sonu yoktur. Bahaneye, sebep çoktur. İşte ilaç, işte doktor. Gelin canlar, bir olalım. Birlikte, rahmet bulalım.
Ali’m geldik, gidiyoruz. Hakka doğru, yürüyoruz. Şu alemden, göçüyoruz. Gelin canlar, bir olalım. Birlikte, rahmet bulalım.
15.11.2001 ALİ DERE
Derebey tarafından 9/8/2014 7:58:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgi
Sevince büyür.
Sevgi
Nefretle küçülür.
Seviniz ki
Dünyaya sığmayacak kadar
Sevgi büyüsün.
---- 10.8.1976 - Adana
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ - İstanbul