(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Yıldızım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Yıldızım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kaygan bir kayaya çarpıp geri dönsek ansızın, düş/sek kendi içimize... Kaç yerden kırılırız, sarılsak yeniden aşka, dağ olsak kendi kabuğumuzda... Gökyüzünün elim aynasına assak en bakir fikirlerimizi, susmasak, konuşsak, aşk olsak... En güzel anları ayırsa hayat bize, yeniden baksak, yaşasak, o içimizdeki zifiri aydınlıkta. Göğsümüzdeki yaren acıları sıvazlatsak hayata, bir çocuğun hayat kokan o cevizden beşiğinde sallansak, yine de umutla... Tebrikler kocaman yürekli ŞAİR.. ŞİİR üflemişsin dağlara yeniden...
Ben siz böyle yorumlar yapinca adeta kopuyorum. Hani eksik kalislarimiz çok mutlaka. Ama yürekler böyle guzelse işte böyle de insanin uçasi geliyor bir yildiz dağı'na.
Ahh abim yaaaaaaaaaaa bu şiir nasıl bir şey böyle kelimelerle duygunun dehşeti, en yücesi, en keskini, enn nnnnn ne demektir yıldız tarlası, ne demektir yıldız dağı harikasın vallahi .Mükemmeldin yine her zamanki gibi.
Var olsun emeklerin.Her dem sonsuz saygımla yüreğine.Selamlar sıladan olduğun yerlere.Alllahıma emanetsin.