(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buraya kadar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buraya kadar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gözün değecekse başka bir göze Ne değer verilir söylenen söze Ebedi mutluluk dilerim size Yıllar hesap sordu, buraya kadar..."
Buraya kadarmış...ne yaman bir cümle be üstadım..!Sınır belli...buraya kadar işte...çünkü,bende dayanacak güç kalmadı...sahi ya,öyle değil midir ki,son moral enerjimiz biter ve bize dair tüm duygular,latifeler,sırlar ve en ağır olanı da ruh yorulur artık...
Ruhun,buraya kadar,demesinin içeriğinde,gizlenmiş sırlar da gerçekler de vardır elbet...Öyle der bir bilge "şairlerin şiir defterlerini sıksanız,gözyaşı ve ayrılık damlar hep"Yıllardır düşünürüz acizane biz şairler olarak hep...Neden vuslat yoktur aşklarda,sevdalarda,sevmelerde..?Nedir mesele..?
Yorumuma aldığım dörtlüğünüzdeki olay bir tanesi elbette ama,daha binlerce etken var değil mi bu meselenin özünde..!Başka gözlere bakmak...ilgisizlik...araya giren arabozucular gibi...Ve,aşk anlamını yitirir kendi içinde...değeri kalmaz onca sözün artık...Bir buğday tanesinin,ekmeğe varma,ulaşma çabasını,bir gecenin kırağısı,karanlığı veya bir solucan,karınca, sonlandırır misali...Ne de mavi hayallerle çıkılır aşk yoluna...amaç,ekmek olma,ekmek gibi nimete ,vuslata kavuşmaktır aslında...buğdayın,tarlaya ekilişi,kara kışların soğuğu,gecelerin karanlığı,güneşin sıcaklığı,tırpana boyun eğiş,harman makinasının dişleri,değirmenin taşları altında ufalanmak,fırının ateşi ve ekmek olmaktı,vuslat...Ama,firaka,kaçmaya daha meyillidir bazı yürekler...Öyle her babayiğidin harcı değildir yare kavuşmak...kimi yürek mabedine paldır küldür girer-çıkar...kimi,o ulu yürek mabedine desturla girer ve ebediyen orada kalır...uzun soluklu bir maraton ve emek isteyen bir yoldur aşk,sevda yolu...Öyle demiyor mu yazar"sevgi neydi..sevgi arkadaşlıktı..sevgi dostluktu...sevgi emekti"diye...Bi bakıyorsunuz,"seni canımdan bile çok seviyorum...babamın ve şu okunan ezanların üstüne yemin ederim "gibi cümleler sarfeden yar,daha bir ay geçmeden,"sana mı kaldı,bana karışma"diye ağır laflar edebiliyor veya ben gidiyorum diyebiliyor...
çok yorucu be üstadım çok yorucu bu aşk denen yol...ve,işte binlerce sebepten birkaçını zikrettiğiniz sebeplerden dolayı,buraya kadar,deyip,pes edebiliyor yürekler...
tebriklerim,insana ve insanın psikolojisine dair birçok etkeni barındıran dizelerinizi sarmaladığınız "buraya kadar"diyen sebep-sonuç örtüşmesindeki realitelere ve içten avazlarınızaydı...selam ve saygılarımla...
serin mavi tarafından 9/12/2014 10:43:10 AM zamanında düzenlenmiştir.
Her şey belirli bir noktaya dayandığında son diyor insan Yüreğine sağlık değerli üsdat aşkta belirli bir nokta olmuyor herhalde gönül diyarlara yelken açtımı unuttumdesede unutamıyor sevda yamaçlarını
Nadide çiçektin solmazdın bende Hazan dala vurdu, buraya kadar. Mecalim kalmadı senin sayende Hayat beni yordu, buraya kadar.
Gözün değecekse başka bir göze Ne değer verilir söylenen söze Ebedi mutluluk dilerim size Yıllar hesap sordu, buraya kadar.
Yaz günü bedenim buz tutup donsa Yüreğim tutuşup yeniden yansa Talih kuşu uçup dalıma konsa Kader saat kurdu, buraya kadar.
Vefakâr sinene yaslansın bir baş Şavkını yüzüne adasın güneş Kanatsız bir melek olsun sana eş Akan zaman durdu, buraya kadar.
Kederli başıma düşünce aklar Gizli sevdaları sükûnet saklar Bir daha adını anmaz dudaklar Seni sevmek zordu, buraya kadar.
Duygu dolu anlatımdı severek okudum Usta kalemi ayakta alkışlıyorum, yüreğine kalemine sağlık Kalemin daim olsun; ____________________________Saygılar selamlar
şu yazılanları okuyunca çektiğini değecek ve şu dizelerin kıymetini bilecek insanlar varmı diye düşünmeden edemiyor insan... güzel bir iç döküştü acısı hüzünü ile selam olsun kalemine hocam
Ne değer verilir söylenen söze
Ebedi mutluluk dilerim size
Yıllar hesap sordu, buraya kadar..."
Buraya kadarmış...ne yaman bir cümle be üstadım..!Sınır belli...buraya kadar işte...çünkü,bende dayanacak güç kalmadı...sahi ya,öyle değil midir ki,son moral enerjimiz biter ve bize dair tüm duygular,latifeler,sırlar ve en ağır olanı da ruh yorulur artık...
Ruhun,buraya kadar,demesinin içeriğinde,gizlenmiş sırlar da gerçekler de vardır elbet...Öyle der bir bilge "şairlerin şiir defterlerini sıksanız,gözyaşı ve ayrılık damlar hep"Yıllardır düşünürüz acizane biz şairler olarak hep...Neden vuslat yoktur aşklarda,sevdalarda,sevmelerde..?Nedir mesele..?
Yorumuma aldığım dörtlüğünüzdeki olay bir tanesi elbette ama,daha binlerce etken var değil mi bu meselenin özünde..!Başka gözlere bakmak...ilgisizlik...araya giren arabozucular gibi...Ve,aşk anlamını yitirir kendi içinde...değeri kalmaz onca sözün artık...Bir buğday tanesinin,ekmeğe varma,ulaşma çabasını,bir gecenin kırağısı,karanlığı veya bir solucan,karınca, sonlandırır misali...Ne de mavi hayallerle çıkılır aşk yoluna...amaç,ekmek olma,ekmek gibi nimete ,vuslata kavuşmaktır aslında...buğdayın,tarlaya ekilişi,kara kışların soğuğu,gecelerin karanlığı,güneşin sıcaklığı,tırpana boyun eğiş,harman makinasının dişleri,değirmenin taşları altında ufalanmak,fırının ateşi ve ekmek olmaktı,vuslat...Ama,firaka,kaçmaya daha meyillidir bazı yürekler...Öyle her babayiğidin harcı değildir yare kavuşmak...kimi yürek mabedine paldır küldür girer-çıkar...kimi,o ulu yürek mabedine desturla girer ve ebediyen orada kalır...uzun soluklu bir maraton ve emek isteyen bir yoldur aşk,sevda yolu...Öyle demiyor mu yazar"sevgi neydi..sevgi arkadaşlıktı..sevgi dostluktu...sevgi emekti"diye...Bi bakıyorsunuz,"seni canımdan bile çok seviyorum...babamın ve şu okunan ezanların üstüne yemin ederim "gibi cümleler sarfeden yar,daha bir ay geçmeden,"sana mı kaldı,bana karışma"diye ağır laflar edebiliyor veya ben gidiyorum diyebiliyor...
çok yorucu be üstadım çok yorucu bu aşk denen yol...ve,işte binlerce sebepten birkaçını zikrettiğiniz sebeplerden dolayı,buraya kadar,deyip,pes edebiliyor yürekler...
tebriklerim,insana ve insanın psikolojisine dair birçok etkeni barındıran dizelerinizi sarmaladığınız "buraya kadar"diyen sebep-sonuç örtüşmesindeki realitelere ve içten avazlarınızaydı...selam ve saygılarımla...
serin mavi tarafından 9/12/2014 10:43:10 AM zamanında düzenlenmiştir.