Kendini gösterme bana körüm aynalarına sesini duyurma bana sağırım yalanlarına ağzımdan iki kelam dahi umma artık ahrazım sana af ederim sanma nankör kalbine fazla mübarek sevda/m Tülay
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AHRAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AHRAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Söylemek istediğim fakat dilimin varamadığı, gönlümün el vermediği ifadeler bunlar. Okurken hem biraz rahatlama hem de biraz iç acıması oldu bende sanırım..... Yüreğinize sağlık...
Ey,bir zamanlar sevdiğimi ve sevdiğini sandığım kişi...artık sağır ve dilsizim,senden gelecek herşeye...
"affederim sanma nankör kalbine fazla mübarek sevda/m.."
sağır ve dilsiz kalmak istendiyde birine,o nankördür ki,sevda bile ona mübarek,yani lütuf olur...yaman bir kavram,mübarek sevda...çünkü bazı yürekler berrak ve masumdur ki,bu yüreği hak etmek zordur...hele ki,nankör ve kadir kıymet bimezse birileri,o sevda boşuna verilmez böyle elbet...
tebriklerim,az ve öz kavramlarla çok şey dillendiren sitem yüklü avazlarınıza sarmaladığınız eserinizin güzelliğinedir...saygılarımla..
Yüreğinize sağlık...