Baharın son ayına zor yetişmişti çiçek Yazık ki ömrü kısa diğerlerine göre Açmadan solmak acı bu nasıl işti çiçek Toprak aynı su aynı farklı değil ki yöre Artık, ölümle yaşam yer mi değişti çiçek.
Gölgede kalışına tahammül neden çiçek Doğmak mı istemedin yahut korkun ölüm mü Tek sen olmayacaksın kuruyup beden çiçek Kim dört mevsim açacak avcumdaki gülüm mü Dalından koparılıp gönlü hoş eden çiçek.
Hepimizin anası toprak değil mi çiçek Nereden gelmiş isek oraya döneceğiz Asi bakışa sebep cılız kandil mi çiçek Adımız yıldız olsa gün olup söneceğiz Gözünü kamaştıran ağızda dil mi çiçek.
Para-pul derdin de yok, rahatına bak çiçek Âdem giysilerinde nice âdemler kayıp Kaç kişinin yüreği pamuk gibi ak çiçek Bu çağda insan demek koskocaman bir ayıp Fazladan ömür için gıptayı bırak çiçek.
Rahmet ile sulanıp güneşle doymak çiçek Ben de tatmak isterdim bu muhteşem duyguyu Alatavlı toprağa elimi koymak çiçek Anne gibi sarılıp, göğsünden içmek suyu Geri dönme fikrinden bir anda caymak çiçek.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
---- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
---- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Para-pul derdin de yok, rahatına bak çiçek Adem giysilerinde nice ademler kayıp Kaç kişinin yüreği pamuk gibi ak çiçek Bu çağda insan demek koskocaman bir ayıp Fazladan ömür için gıptayı bırak çiçek.
Seviyorum senin şiirlerini, her zaman taşı gediğine ustalıkla koyuyorsun.