Fecrin kızıllığı İrkilirken bedenim de, Rüzgarın ıslığını dinliyorum Annemin diktiği kırk yamalı yorganın altında. Hava soğuk,odam soğuk Sanki ölümün soğuk nefesi esiyor ensemde. Bu askın sonunun olmacagını bile bile Işığa atılan pervane gibi,yine sana koşuyorum.
Gönlümün dar ağacında Yuva yaparken kırlangıçlar Gecenin kuytusunda kızıl alev parçası olur Sen düşersin kipriklerimden, Ta içime, En mahrem hücrelerime. Yüreğimdeki közlerim de dem alıyorsun. Buram buram kokun geliyor burnuma. İste o an dayanılmaz oluyor hasretin. Bir çay içimlik de olsa seni görmek isterim.
Hasret çöllerinde yol alırken usum. Bir seni, Bir beni. Bir de hicret yıllarını düşünürüm Bu kutsal görev uğruna ne acılar çekilmiştir kim bilir? İste sana olan sevdam Böylesine kutsaldır benim ruhumda Bundandır bıkıp usanmadan adımlarının izini sürüşüm. Bastığın her toprağı kutsal bilir, Ayağının değdiği tasa yüzümü sürmek isterim .
Sanma ki bu bir tutku, bu bir heves! //Aşk çölleri aşabilmek! Aşk Medine’ye hicret etmek! Aşk ölürken bile ümmetim diyebilmektir! Aşk yaratılanları yaratanın hatrına sevebilmektir!//
İste ben Böylesi büyük bir aşkla yüzüne bakmak , Mıisk-i-anber kokan tenine dokunmak Anlından düşen her damla terini, Kevserden bir yudum bilip gıdım gıdım içmek isterim .
İste ben! Böylesi mübarek bir aşkla , Kalbine hicret etmek Sevdana boyun eğmek Ömür boyu gönlüne secde etmek isterim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Hicret Etmektir. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Hicret Etmektir. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah razi olsun,Gonlunuz,kaleminiz yureginiz hic susmasin efendim.. Sevgili Peygamber efendimize yazilmis cok siir okudum,ilahi dinledim..Hak yolun yolcusuyum sukurler olsun.. Ama bu dizeler inanin kalbime akti..hani imkan olsa hemen yarin hicret etmek isterdim.. Yuce mevlamdan dilerim,onun sefaatine nail olasiniz insALLAH.. Sevgi ve Saygilarimla Hos,ca ve Dost,ca kaliniz..
İste ben Böylesi büyük bir aşkla yüzüne bakmak , Mıisk-i-anber kokan tenine dokunmak Anlından düşen her damla terini, Kevserden bir yudum bilip gıdım gıdım içmek isterim .
İste ben! Böylesi mübarek bir aşkla , Kalbine hicret etmek Sevdana boyun eğmek Ömür boyu gönlüne secde etmek isterim.
S.SAMYELİ
Okunası şiir ustacaydı haz aldım okurken Güçlü kalemi alkışlıyorum yüreğine kalemine sağlık Kalemin susmasın ___________________________Saygılar
Sevgili Peygamber efendimize yazilmis cok siir okudum,ilahi dinledim..Hak yolun yolcusuyum sukurler olsun..
Ama bu dizeler inanin kalbime akti..hani imkan olsa hemen yarin hicret etmek isterdim..
Yuce mevlamdan dilerim,onun sefaatine nail olasiniz insALLAH..
Sevgi ve Saygilarimla
Hos,ca ve Dost,ca kaliniz..