(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
fanusu kırılmış bir zamandan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
fanusu kırılmış bir zamandan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kadar, ben, sen, o, biz, bizleri anlatmıştı.İnsan vardı içinde.Hezeyanları, korkuları, anıları, düşkırıklıkları, hayalleri gerçekleşenleri, gerçekleşmesini isteyip de gerçekleşemeyenleri, çocukluğuna dönme isteği ama dönemeyişi ,...gecenin avuçlarına düşen hüznün ıslaklığında her yan şimdi.
dokundu şiir ..derinlere nasıl söylense bilmem ki annemi, babamı ve kardeşlerimi özledim...çok özledim keşke dönüşüm olabilse, çevirebilsem bir anlığına da olsa gidip geliversem çocukluğuma :( ı burnum sızladı aniden.en derinden.
Daim esenlik dileklerimle kutlarım kıymeti eserinizi.Selam ve hürmetlerimle.
Ne kadar nazik ve latif sözler bunlar.Hiç hak etmediğim cinsten.Gelmeniz,zaman ayırmanız,okumaya değer bulmanız ,birde çok müstesna kelimelerle yorumlarınız mahubiyetimizi bir kat daha artırdı.
çok teşekkür ederim Şükran kardeşim .Hürmetlerin ve saygıların en müteberi bizden .Allah'a emanet ediyorum.
Ne kadar, ben, sen, o, biz, bizleri anlatmıştı.İnsan vardı içinde.Hezeyanları, korkuları, anıları, düşkırıklıkları, hayalleri gerçekleşenleri, gerçekleşmesini isteyip de gerçekleşemeyenleri, çocukluğuna dönme isteği ama dönemeyişi ,...gecenin avuçlarına düşen hüznün ıslaklığında her yan şimdi.
dokundu şiir ..derinlere nasıl söylense bilmem ki annemi, babamı ve kardeşlerimi özledim...çok özledim keşke dönüşüm olabilse, çevirebilsem bir anlığına da olsa gidip geliversem çocukluğuma :( ı burnum sızladı aniden.en derinden.
Daim esenlik dileklerimle kutlarım kıymeti eserinizi.Selam ve hürmetlerimle.