(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇTEN İÇE GÖÇMELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇTEN İÇE GÖÇMELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya Hu! Sonunu siyasete bağladın ya... pek de haksız sayılmazsın hani... Ben de aynı şeyleri düşünüyorum... aynı yaşta olduğumuzdan mıdır nedir? :) Hayırdır inşaallah...
Sol omuzumdaki ağrıya iki ay önce romatoid artrid diyen doktor, İLAÇLARI ALMAZSAN İYİLEŞMEYİ BEKLEME DERKEN, bir ay önce emardan sonra kolunu zorlamışsın dedi, adaleler incinmiş dedi, yani ilk tanısı doğru değil, bir ay verdiği ilaçlar midemi de böbreklerimi de hayli zorladı, şimdi fizik tedaviye devam ediyoruz. ultrason ısı, hotpack dedİkleri sıcak uygulama ve sportif egzersizler... En başta emar tetkiki isteseydi, adale incinmesi dediği kolumu geriye kanırtıp canımı da yakmamış olacaktı.
Neymiş efendim sağlık hizmetleri mükemmelleşmiş miş miş, cart, kaba kâğıt!
Nalına mıhına... geçmiş olsun sayın hocam öncelikle.Boşverin yaşı başı...kişi hissettiği yaştadır derler.Bunu en iyi bilenlerden olduğunuzu biliyorum.
Geçer inşalah.Diyet, ağrı falan nedir ki hocam ya...alırsınız bir ağrı kesici, ne var yemeyiverirsiniz yağlı eti, karpuz kavun, mis missss , yanında üzüm, peynir ekmeksiz .. :))) canım çekti şimdi
Şaka bir yana, karamsar bir ruh gördüm şiirde...sakın en büyük düşman, en büyük ağrı budur kendimize.Sakın.
Hep şairler güçlüdür.Şairler hasta olmaz.Şairler yaşlanmaz.Şairler ölmez bile hatta....
bir gün kolun ağrır
bir gün başın,
diyet, iyileşmeye niyet;
günden güne azalır aşın...
sütler kaymak tutar
sırtım kireç;
hani o eski coşku heyecan
bedenimdeki direnç?!
yaşım altmış
güneş ikindiye yatmış,
geçip giden gün değil
meğer hayatmış...
ağrının olduğu yerde can
ha çıktı ha çıkacak,
bizi dertler değil
başta hükümet yıkacak!
Şaban AKTAŞ
20.08.2014
Okunası şiirdi ustam beğeni ile okudum
Usta kalemi engin yüreği selamlıyorum
Yüreğin kalemin susmasın
__________________________________Saygılar