görüyorsun ya sıcakta giden gidene, minareden hoca eksiltmiyor selayı, diyorum ki adamın, yükseltme tansiyonunu belli mi olur dayanamaz kâlbi belki pat diye durur, al başına belayı; yok kırkıydı, elli ikisiydi yıldönümüydü, say bakalım günleri, ah bu sıcak havalar çekilir gibi değil, dağılıyor yuvalar, sabah sabah koydu önüme ölüleri?!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SICAK HAVALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SICAK HAVALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
görüyorsun ya sıcakta giden gidene, minareden hoca eksiltmiyor selayı, diyorum ki adamın, yükseltme tansiyonunu belli mi olur dayanamaz kâlbi belki pat diye durur, al başına belayı; yok kırkıydı, elli ikisiydi yıldönümüydü, say bakalım günleri, ah bu sıcak havalar çekilir gibi değil, dağılıyor yuvalar, sabah sabah koydu önüme ölüleri?!
Şaban AKTAŞ 16.08.2014
Haklısın üstat belki vadedir ama yinede sıcaklara dikkat edilmesi gerek _______________________________Selam
Kıştı , bir yakınını kaybetmiş yengemin tarafından Amcam .
Amcam muzip bir adamdı . O karda kışta cenazeye katılacak ya , söyleniyor ; " Ya adam ölecek zaman mı bulamadın . Bizi bu karda kışta telaşeye sokuyorsun " Yengem de bağırıyordu ."adam bununla espiri mi olur sus . Günaha giriyorsun . "
Biliyor musun Şaban'cığım amcam hah işte tam öyle bir kış günü vefat etti. Yarım metre kar sokakalarda, öyle toprağa verildi . Zor indirmişler mezarlığa cenazeyi. Şiirin vesile oldu o güzel insani da anmış olduk . Mekanı cennet olsun . Tüm ölenlere rahmet diliyorum.
görüyorsun ya sıcakta
giden gidene,
minareden hoca
eksiltmiyor selayı,
diyorum ki adamın,
yükseltme tansiyonunu
belli mi olur
dayanamaz kâlbi belki
pat diye durur,
al başına belayı;
yok kırkıydı, elli ikisiydi
yıldönümüydü,
say bakalım günleri,
ah bu sıcak havalar
çekilir gibi değil,
dağılıyor yuvalar,
sabah sabah
koydu önüme ölüleri?!
Şaban AKTAŞ
16.08.2014
Haklısın üstat belki vadedir ama yinede sıcaklara dikkat edilmesi gerek
_______________________________Selam