Her kelime bir damla, şiir hayatsa eğer Duyguları terk edip, garip kaçmalar neden? Sana gelen sevdayla, gonca gül gibi göğer Gelincikler misali, günlük açmalar neden?
Seveceksen su gibi, akıp coşmalı yâre Cehennemin nârında, yanmak olmaz boş yere Gönüldeki hicrana, bulmak var iken çare Aklı havalandırıp, gökte uçmalar neden?
Can sızlamaz olur mu? Kopup giderken yar’dan Yeller bile esmiyor, gurbet denen diyardan İbret alınmaz mı hiç, sinede yanan hardan Hatır, gönül bilmeyip, hüner saçmalar neden?
Ay parçası diyerek, bakıp kanarken gönül Ömrün bahar çağında, kışa dönerken gönül Bir vefasız uğruna nâra yanarken gönül Gündelik oynaşlarda, serden geçmeler neden?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDEN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDEN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seveceksen su gibi, akıp coşmalı yâre Cehennemin nârında, yanmak olmaz boş yere Gönüldeki hicrana, bulmak var iken çare Aklı havalandırıp, gökte uçmalar nedeN
Yürekten akıp gelen mısralarınız içten içe çağlamış..