(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......TAYYİBEDİR...... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......TAYYİBEDİR...... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz demişler yukarıdaki yorumları yapan dostlar ya başkasının gözlüğünden bakıyorlar göremiyorlar ya da siyaset sevdası gözleri kör etmiş sümmün bükmün umyün hitabına masadaklar tebrikler kardeşim selam ve dualarımla
"Benim siyasi tercihim; birileriyle dost olmama engelse, fikir özgürlüğünü hiç savunmasın, "aydınım" diye geçinenler!"
dağ gülü
Bence sinsilikten iyidir, fikrini deşifre etmekten çekinmemek. Elbette sizin de bir dünya görüşünüz var, dünya görüşünüze en yakın hangi siyasi ideoloji ise, onu desteklemek en tabii hakkınızdır. Madem demokratik bir ülkede yaşıyoruz, her konuda demokratik davranmalıyız, kimse demokrasiyir nalıncı keseri gibi kendine yontamaz, testere misali olmalı iki taraflı payda alınmalı. Ben mecbur değilsem nasıl ki karşımdakinin ideolojosine boyin bükmeye, karşımdaki de benim ideolojime boyun bükmek mecburiyetinde değil elbette. Lakin saygı duymak zorunluluğu var! İnsani ve ahlaki değerler, aynı zamanda demokrasi bunu gerektiriyor.
Yüreğinize sağlık canım, her şey dilediğinizce olsun yaşamda.. Yüreğinizin ve kaleminizin gücü daim olsun dileklerimle şen ve esen kalınız..
Selam sevgim dua ile * * *
dağ gülü tarafından 9/27/2014 12:13:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
amacım polemik ortamı yaratmak değildir değerli kardeşlerim hele siyaset asla değildir,sadece çok başarılı bulduğum gelişiyle dualarımın tecelli ettiğine inandığım devlet büyüğümdür tarihin her diliminde sevilen devlet büyüklerine medhiye yazılmıştır buda bir şiir dalıdır lütfen rica ederim sizlerde inandığınız sevdiğiniz kişilere yazınız burada sadece şiir tahlili yapılır öyle zannediyorum ki şiir olarak başarılı bir çalışma olmuş hepinize ziyaretiniz için teşekkür ediyorum
Vatana güneş doğdu milletin rengi deyişti Komşu devletler bile kurmak istiyor sıcak ilişki ALLAH ın Taktiri tam zamanında yetişti USTA seni cumhur başkanı görmek istiyor
Tebrik ediyorum canım kardeşim çok güzel dört dörtlük Kutluyorum yazan kalemi ALLAH vatana millete hayırlısını nasip eylesin Saygılarımla
Allaha ve Peygamberine şirk koşan, kul hakkını yiyen, çalan, çırpan, hırsıza siz oy vermeye devam edin. Dünkü çulsuz bugün dunyanın 5. Zengini oluyorsa bunu izah edin yeter. Allahı bu işlere neden karıştırıyorsunuz hiç anlamıyorum. Bizimde bir siyasi görüşümüz var ve bunu bu edebiyatdefteri sitesinde alenen reklam olsun diye paylaşmadım. İnsanlara saygılı olmak lazım. Yine de bu ülke için hayırlısı ne ise o olsun.
Dünyada hangi dergilerin itibara alındığını biliyorsunuzdur. TIME ve FORBES olmak üzere iki dergi vardır. TIME dergisi siyasi içerikli olarak yayın yapar. FORBES dergisi ise ekonomi ve mali içerikli olarak yayın yapar. FORBES dergisini okumanı tavsiye ederim. Gerçi sizin gibi sabit fikirli ve din üzerinden bu milleti sömüren insanlara ne anlatılsa boştur. O kullandığın şerefsiz sözüne ben nail olmadım hayatım boyunca ve kullanacağın söze, kelimeye ve kurduğun cümlelere özen ve itina göster.
Bütün dünyanın "KARŞISINA" hangi sebeple dikildiğini "göremeyenlere"..."hissedemeyenlere"... kendilerini avutma nedeni olarak "ALGI OPERA-S(İ)YONU" ile "İÇERDEN" vurmak istemeleri "DIŞ MÜDAHALEDE" birleşme istidadı gösteren "MİLLETE" anlatılamayacağı için en uygun metottu !..
"şike davası" gibi "TARAFTAR" bölünmelerinin "SİYASİ" getiriye dönüştürülmesi o günler için nasıl başarıldıysa yine "AYNISININ" olacağını sandılar...
SANDIKTA sayısız kez bunun cevabını her defasında aldılar...
YİNE...inşallah 2023 hedefine GÜÇ KATACAK bir sonuç alınacaktır Allah(CC)'ın izniyle...
Arkadaşım bu konularda sizinle tartışmak istemiyorum sabit fikirli olduğunuz belli ergenekon hakimlerini referandumda bu millete evet dedirterek sayın başbakan kendisi atadı sonra döndü yanlış oldu dedi yanıldık dedi bu işler çocuk oyuncağı diil devlet yönetimi lütfen cevaplama sıkıldım artık
yukarıdaki yorumları yapan dostlar ya başkasının gözlüğünden bakıyorlar göremiyorlar
ya da siyaset sevdası gözleri kör etmiş sümmün bükmün umyün hitabına masadaklar
tebrikler kardeşim selam ve dualarımla