Ola ki bir ihtimal eline diken batsa Canımdan can koparıp vermeye hazır iken Ve hatta ecel beni alıp önüne katsa Pişmanlık şöyle dursun, gülümserdim giderken...
----------
Var olduğun an kadar değer biçmişsem sana Mademki silinirmiş gider gitmez izlerin Böyle hissettirdiysem, yazık onca zamana Demek ondan bulanık bakıyormuş gözlerin Anlasaydım kayıtsız kalır mıydım figâna Kahrolur muydum böyle çevrende yana yana.
İsmin ile müsemma hâl ki dik duruyorsun Bense kangren olup içime kanıyorum Sanki her dem hatamı yüzüme vuruyorsun Seni değil yalnızca kendimi kınıyorum Bir de, her rastlantıda hatrımı soruyorsun Maziyi anımsayıp kalbini yoruyorsun
Üç gün çıt çıkarmasan unuturmuşum güya Yapma gözümün nuru müstahak mı sence bu Bendeki talihe bak ne fer kaldı ne ziya Yerden göğe kapkara, semâda derin uyku Önceleri yıldızlar bitmezken saya saya Artık sitemin sesi dağılıyor uzaya…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- Müsemma- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- Müsemma- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yapma gözümün nuru müstahak mı sence bu Bendeki talihe bak ne fer kaldı ne ziya Yerden göğe kapkara, semâda derin uyku Önceleri yıldızlar bitmezken saya saya Artık sitemin sesi dağılıyor uzaya…..