ilk gözağrımsın, derim ya hep hayatı senden öğrendim bildiklerimi sana anlatırken babamın “baba olunca anlarsın” sözünü seninle anladım
sen benim en gülen yüzümdün sen benim en kanatsız meleğim sen benim en güzel eylülüm en derin gülüşüm.. bahçemizdeki güller düşerdi gülüşüne kokun sevgi, rengin cankırmızıydı gözlerin Deniz sesin Bahar
büyüdün, büyüdük birlikte en büyük sevincim en mavi hüznümdü gözlerin çünkü sen benimdin, hiç büyümeyen bebeğim..
biliyorum yine yutkunacağım yine dilim tutulacak, konuşamayacağım şimdiden söylüyorum sevgidir insanı mutlandıran, sevgidir, unutma..
bırakıyorum sanma ellerini seni sana emanet ediyorum bir de sevdiğin adama mutlu ol bebeğim mutlu ol daima..
“dünyayı güzellik kurtaracak, bir insanı sevmekle başlayacak herşey..”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aslı"ma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aslı"ma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir sevgi seli bu şiir. Dünyanın en tatlı meyvesidir evlat.
Koklamaya kıyamazsın Uyumazsa uyumazsın Dünyayı verseler sana Bir tüyüne kıyamazsın http://www.edebiyatdefteri.com/sayfam/siirlerim/?v=list&portfolyo=&tur=&syf=7&harf=# Ne mutlu büyütmüş mürüvvetini görmüştünüz Allah size ve eşsine bağışlansın dost kalem hoşça kalın
Minos tarafından 8/8/2014 1:44:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Maalesef puanla böceğin alakası yok ki! Puanı sitede şiir okuyup yazanlar veriyor..Böceği ise seçici kurul... Seçici kurul neye göre veriyor kimse bilmez... Bilginize... Selam ve sevgi ile.. ESRA
içindeki denizin neden bu kadar berrak olduğunun ispatı düş kurmalarında gerçeğini gördüm baba olmanın onuruyla onurlu bir sevda büyütmüşsün..büyütmüşsün kendinle yüreğinin içini...harkulade abim ustam onurlu büyüğüm..
su gibi süzüldü yüreğime her dize..o kadar duru ki..o kadar içten ki...o kadar sevgi dolu ki..o kadar babacan ki.. ne söylence az..ve buğulu sesin ahh dost..deldi geçti içerimi.. ömrüne sağlık..
Tüm yavrularımızın kaderlerinde , mutluluklar ve mutlu gülücükler olsun, yanlarında da en sevdikleriyle birlikte şair. Ne güzel bir yürek sesi , ne güzel şiirdi , seslenişti bu... Yüreğinizi , kaleminizi kutluyorun tüm kalbimle.
Dilerim her şey, dilediğinizce ve yüreğinizce güzel olsun.
Nasıl duygulandım,babalar bir başkadır hele benim gibi yüreği yaralı olanlar için.Şiiri dinlerken içimde fırtına oldu.Nasıl da içinizi şiire dökmüşsünüz. Sustum,nemli gözlerim sislendi,hüzünlendim... Tebriklerimle.Saygı ve selamlarımla.
Hakan bey ;çok etkilendim okurken ;gözlerim dolu dolu oldu evlat aşkı hiç bir aşka benzemiyor o hep en kıymetlimiz en vaz geçilmezimim.. tebrik ederim ;Allah aslınızı bağışlasın size ;selamlar..
mavi sular gibi berrak dizeler oldukça akıcı ve duygulu bir seslendirme fotoğraf müzik üstüne bir de sevgin derken kesinlikle harika bir sunumla gelmişsin yoldaşım..!
öyle ki
aslı'yla beraber doğduk, büyüdük ve yuvadan uçuyoruz adeta..
kalemini konuşturan evlat sevgini içtenlikle kutlarım. ayrıca aslı'ya tüm sevdikleriyle birlikte ömür boyu mutluluklar diliyorum.
şiir direncin hep ışıldasın, bu güzel sunum için teşekkürlerr...
Gözlerim doldu işte okurken.
selam saygılmla.