Gemilerin ferine gıptadayken uzaklar Hüzünle el sallıyor yegâne vatanına Göz ardı edilirken pusu kuran tuzaklar Keyfini bozmaz insan, halel yoksa canına Varsın kopsun bağrından anneciğinin gülü Ve hâlâ dokunmasın onurunun kanına İslâma uzanan el, ağlatırken bülbülü Saygıyla eğilirim halkımın başkanına.
Kimin umurundaydı karaya çalan ati Kendi kavgasındayken devlet-i erkânımız Şahsa münhasır döner herkesin kanaati İşkenceye duyarsız kalırken vicdanımız
Bu nasıl bir düzendi beşeriden bi-haber Güya bir de dindarız, ya bu aymazlık niçin Kan gölünden beterken haritada birçok yer Boş sözle kandırmayın, geçin bunları geçin!... Hiç değilse kılıfa sağlam kumaş uydurun Suçlanmaya hazır ya nasılsa her dem kader Soğuk suyu da için, bir nefes alıp durun Ânında söner yangın... Kalmaz hiç keder meder.
Kalan sağlar bizimdir diyen bu kör zihniyet Durdukça, beklemesin kimse bizden merhamet
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Merhamet.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Merhamet.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu nasıl bir düzendi beşeriden bi-haber Güya bir de dindarız, ya bu aymazlık niçin Kan gölünden beterken haritada birçok yer Boş sözle kandırmayın, geçin bunları geçin!... Hiç değilse kılıfa sağlam kumaş uydurun Suçlanmaya hazır ya nasılsa her dem kader Soğuk suyu da için, bir nefes alıp durun Ânında söner yangın... Kalmaz hiç keder meder.
dindarlığımızın / dinimize yakışır olması dileğimle.Bu mükemmel şiiri ayakta alkışlıyor ve kutluyorum efendim.
Bu nasıl bir düzendi beşeriden bi-haber Güya bir de dindarız, ya bu aymazlık niçin Kan gölünden beterken haritada birçok yer Boş sözle kandırmayın, geçin bunları geçin!... Hiç değilse kılıfa sağlam kumaş uydurun Suçlanmaya hazır ya nasılsa her dem kader Soğuk suyu da için, bir nefes alıp durun Ânında söner yangın... Kalmaz hiç keder meder.
Kalan sağlar bizimdir diyen bu kör zihniyet Durdukça, beklemesin kimse bizden merhamet
Okudum ve alkışladım usta kalemi ___________________________________Kalemin daim olsun usta;Saygılar
Dünyadaki saygınlığı sıfır olanların Ne sözü keçler nede etkisi olur. Bizde bir laf vardır kel başa şimşir tarak derle. Bizim durumumuz malesef bu durumda. Duyarlı yüreğine sağlık dost kalem hoşça kal
bir venezuella yada şili kadar olamadık. sözüm ona müslüman devletiz gün itibarıyla ölü sayısı 1500 ü geçmiş bulunuyor rabia yı sulogan laştıran zihniyet şimdide filistini
sulogan olarak kullanıyor hiç bir yaptırımın olamıyacaksa nasıl büyük bir devlet olduğumuzu çözemedim gitti
Siyaset-politika bu kelimeler bana göre değil. Ben sadece yüreğimin sesine kulak veriyorum. Ve yalnız Filistin değil mevzu, bir avuç Türkmen, din kardeşlerimiz hani... Kız çocuklarının ve kadınlarımızın ırzına geçiliyor, buna nasıl duyarsız kalabilirim. Ben de anneyim, benim de Rabb'im bağışlarsa inşallah bir kız evladım var. Bu memleket kimlere kimlere kol kanat açtı da, bir avuç soydaşımızı, müslüman kardeşlerimizin o hallerine nasıl dayanır insan. Elli derece kızgın kumda aç susuz onca zulme tepkisiz kalamıyorum Merhamet işte içim acıyor...
Bu duyarlı yürek sesinize yorumsuz kalmak istemedim ; Ne yazık ki toplum olarak tepkisiz' ve etkisiz 'olmayı pek bi seviyoruz Sezon' futbol 'maçlarına gösterdiğimiz iliği ve alakayı ne yazık ki yanı başımızdaki Kanlı savaşa duyarlılığımızı ' gösteremiyoruz ..ama dediğim gibi balık' baştan kokunca bizede burnumuzu Tıkamak gözlerimizi kapatmak düşüyor ne yazık..
Özlem Demirkaya &*.*
ŞİİRİN SİHİRİ tarafından 8/6/2014 11:14:19 AM zamanında düzenlenmiştir.