(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİ Kİ DOĞDUN ÖZLEM (3) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİ Kİ DOĞDUN ÖZLEM (3) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kızım" dediğim ve öz kızım kadar sevdiğim kişilerin birbirleri için yazdıkları böylesi güzel şiirleri görmek beni her zaman mutlu eder. Kutluyorum Şebnem Kızım.
Dudak fısıldayarak söyler Bazen yürek de söyler, Bazen eller, Tenine doıkunarak Doğruyu tasdik ederler...
Ama gözler, Asla yalan söylemezler ! O sadece bir tek şeye "Evet" der, Aşkla yoğrulan tüm evet'ler Seninin ruhunu mest eder...
Tutuşur sen de ki her bir yer ! Gözlerde ki sıcaklık, Giderek ateşe döner Belki de seni, Senden bile eder !...
Aşk işte öyle bir şeydir O büyülü gözler, Seni hep kendi içine çeker, Ve seven gözler Her nere de olursan ol Hangi şartlarda olursa ol, Doğrusu sana tasdik eder...
Ateş gibi bakıyorsa eğer, Sana o gözler Bakışlarlarıyla sevgisini müjdelemek ister Ve sana hep doğruyu söyler !!!...
Onatça tarafından 7/31/2014 1:19:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şiir yüreğin hep yazsın güneşime sonsuz teşekkürlerimle çok sağol hayatın en güzelliği *
Suskun kalır belki arada duygular unutma gözlerde anımsatır hatıralar ... yazan: şebnem örs