Ey benim ömrümün aydınlık yüzü Gözümün üstünde kirpiğim, kaşım Sevdalı gönlümün, sönmeyen közü İki cihan sensin, gönlümde eşim Karanlık gecede doğan güneşim.
Bana darılıp da çatsan kaşını Zulümden sayarım gözde yaşını Omzuma yasla gel güzel başını Ömrümde gördüğüm en güzel düşüm. Karanlık gecede doğan güneşim.
Sevgi kalesini seninle kurdum Yürüdüm, didindim kafayı yordum Seninle hedefi gözünden vurdum Sen varsın gönlümde, kaygısız başım Karanlık gecede doğan güneşim.
Beni ihya ettin derya özünde Mutluluk okunsun ahu gözünde Olmasın kederin izi yüzünde Ruhumun neşesi, biricik kuşum. Karanlık gecede doğan güneşim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlık gecede doğan güneşim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanlık gecede doğan güneşim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu ne guzel bir siir imrendim , insallah boyle sevgiyi sevdayi Rabbim bizede gosterir, Allah dert deva vermesin Masallah , siir bir baska guzeldi ruhtan dokulen sevginin cicekleriydi, ahet bey ustadim kutlarim
Ne kadar sıcak ,ne kadar içten, ne kadar bizden ve tanıdık sözler. Konuştuğumuz gibi samimi.Anladığımız dilde- imge- simge- betimleme diyerek, saçmalıklar zinciri oluşturmadan- tam kıvamında yazınca ne güzel oluyor hece şiirleri. Bu yüzden keyifli oldu okumak Ahmet bey, çok güzeldi .Yüreğinize sağlık.
Güne damğasını vuran muhteşem bir eser karşısında ne söylesem gölge etmekten başka bir işe yaramaz. Lakin seçki kurulu bayram tatilinden daha dönmedi galiba. :)) Bu şaheseri ve usta kalemi kutluyorum.
Aska evlilge sevgiliye imrendiren bir siir hocam , ne guzel bir bayram hediyesi bu boyle degerli kalemdasim kutlar saygi selamlarimi iletiyorum mutlulugunuz daim olsun , darisi mutlu olmayanlara gelsin
Nuh Comba üstada da yazdığım gibi benim güne aday iki şiirimden biriydi bu şiir. Şiiri cepten okudum ama yorum yazamamıştım. Bu şiir ya da Nuh Comba'nın şiiri seçkiyi hak ederken güne gelen şiiri görünce bu kadarına da pes dedim. Gönlümüzün seçkisini kazanan şiirinizi ve kaleminizi kutluyorum adaşım.
"Karanlık gecede doğan güneşim"Karanlık gece ve güneş...şiirin kalbinin attığı yerdeyiz...karanlık kavramı,bir ruh halidir...gece de öyle...Ve,güneş dediğiniz bir ışık ve ısı dünyasına sarmalanır ruhumuz...Aman Allahım bu ne bir huzur ve mutluluktur yudum yudum dünyamıza sarmalanan...İşte böyle deriz o yare,karanlığıma doğan güneşim...sevdayı bulduğum vazgeçilmezim....tercüman olmuşsunuz yüreklerimize Ahmet Bey...Tebriklerim ve selamlarımla....Bayramınız mübarek olsun...Nice bayr amlarda buluşmak üzere....
Ey benim ömrümün aydınlık yüzü Gözümün üstünde kirpiğim, kaşım Sevdalı gönlümün, sönmeyen közü İki cihan sensin, gönlümde eşim Karanlık gecede doğan güneşim.
Bana darılıp da çatsan kaşını Zulümden sayarım gözde yaşını Omzuma yasla gel güzel başını Ömrümde gördüğüm en güzel düşüm. Karanlık gecede doğan güneşim.
Sevgi kalesini seninle kurdum Yürüdüm, didindim kafayı yordum Seninle hedefi gözünden vurdum Sen varsın gönlümde, kaygısız başım Karanlık gecede doğan güneşim.
Beni ihya ettin derya özünde Mutluluk okunsun ahu gözünde Olmasın kederin izi yüzünde Ruhumun neşesi, biricik kuşum. Karanlık gecede doğan güneşim.