Can buldu çorak sine sevgi gönle düşerken Huzurun rüzgârıyla, aydınlığa koşarken Tüketmedik sevgiyi, kaldı biraz yarına Şükretmeyi öğrendik, tebessümle yaşarken.
Biz severken maşuğu, incitmedik, kırmadık Sadakati bırakıp, can evinden vurmadık Kulak verdik kalplerin sesine efkârına Angarya yokuşlarda, sevdalıyı yormadık.
Kadir bilenle çıktık sevdamızın yoluna Mayamız sağlam idi, gitmedik okuluna Alıştık kalpte yanan, alevine, harına Niyazımız Mevlâya, yakarmadık kuluna.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLÜ DİKENLERİYLE SEVDİK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLÜ DİKENLERİYLE SEVDİK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can buldu çorak sine sevgi gönle düşerken Huzurun rüzgârıyla, aydınlığa koşarken Tüketmedik sevgiyi, kaldı biraz yarına Şükretmeyi öğrendik, tebessümle yaşarken.
Biz severken maşuğu, incitmedik, kırmadık Sadakati bırakıp, can evinden vurmadık Kulak verdik kalplerin sesine efkârına Angarya yokuşlarda, sevdalıyı yormadık.
Kadir bilenle çıktık sevdamızın yoluna Mayamız sağlam idi, gitmedik okuluna Alıştık kalpte yanan, alevine, harına Niyazımız Mevlâya, yakarmadık kuluna.
Çok teşekkür ediyorum iki kadim dostuma, sevgili kardeşim, adaşım Ahmet bey ziyadesiyle memnun oldum ilginize ve samimiyetinize, saygıdeğer Nuray hanım çifte yorum oldu,çok samimi oldu yüreğinizden gelenler, çok teşekkür ediyorum varlığınız ve değerli yorumlarınıza, sevgi, saygı, selamlarımla
Hi. bir dağ sebepsiz yaratılmamıştır lakin, insan bazında bakıldığı vakit, tepe bile olamayıp da, Kaf Dağı edalarıyla ahkam kesenlere müthiş cevabın yanı sıra, o n u r l u duruşun asalet gerektirdiğini okkalı şekilde ifade eden bir şiirdi.
Dört dörtlük de birbirinden güzel Ahmet hocam ama şiirin giriş kısmını finali bambaşkaydı...
Biz severken maşuğu, incitmedik, kırmadık Sadakati bırakıp, can evinden vurmadık Kulak verdik kalplerin sesine efkârına Angarya yokuşlarda, sevdalıyı yormadık.
Ve üçüncü dörtlük ayrı bir hoştu...Maşuğu incitip kırmayız ama kırılan biz oluyorz dercesineydi... Sadakat ruhumuzun bır parcasıdır can evinden vurmak gerçek sevene yakışmaz... Vuruyorsa eğer yeterince sevmemiştir demektir.. Ve yanıltmayan tek sestir kalp sesi o en doğruyu söyler... Kaybetmekten korkutuğumuz için sevdalıyı yormayız ve sevdada yorulmayız....
7+7 duraklı nefis bir 14lü hece örneği okudum...Ayağı uyağı ile herşey çok güzel ve başarıldı... Usta yazar da güzel olmaz mı? hiç....Yetkin kaleminize tebrikler hocam...Günün şiiri olur mu bilmem ama benim günümün şiiri oldu...
Kutlarım yüreğinizi... Selam ve saygımla.