Ey sevgili, Su gibi sevdim seni Su gibi aziz belledim sevgini Ve sustuğum gibi derin sevdim seni Ve ağladığın yerinden vuruldu bu yürek sana Peki Şimdi git ! İnceldiği yerden kopsun sevda Yazılmamış şiirlerimin yanağında susuyorum seni Parmak uçları üşümüş bir yalnızlığın peşine takılmış Kayboluyorum papirüslerimin sarılığında Ve özür diliyorum seni sevdiğim için Özür diliyorum kendimi sende kaybettiğim için Ama dur, gitme ! Gitme, dur ! Birkaç cümlelik hakkın kaldı bende Al hadi ! Al ve azad et beni ! Ah sevgili, Bilmezsin: omzumda kuş ölüsü Sağ yanımda depremler Sol yanımda sen Yokluğun kahrediyor beni Üşüyorum Kırgın bir yürek taşıyorum artık Öylesine hesapsız sevmemeliydim seni Öylesine hesapsız Sevmemeliydim Ey sevgili, Su gibi sevmiştim seni Su gibi aziz bellemiştim sevgini Ve sustuğum gibi derin sevmiştim seni Ve ağladığın yerinden vurulmuştu bu yürek sana Peki Şimdi git ! Git !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…HESAPSIZ SEVMEMELİYDİM SENİ… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…HESAPSIZ SEVMEMELİYDİM SENİ… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ey sevgili, Su gibi sevmiştim seni Su gibi aziz bellemiştim sevgini Ve sustuğum gibi derin sevmiştim seni Ve ağladığın yerinden vurulmuştu bu yürek sana Peki Şimdi git ! Git !
su gibi sevmiştim seni!! şimdi içtiğim aşk duruyor boğazıma yutamıyorum gönlüme ektiğin acıyı
Ilık Iılık ' yağmurlar yağdı beyaz sayfalara aşk gibi sağanak yağmur gibi berrak..ve şiir çok romantik.. tebrik ederim şair..ne güzel ne nazik bir yorum..
Saygılarımla..