Yeni bir yıl, Sahranın akyelinde Yürek hafifliğinde yumuşacık, Kör gözler açılırken Güneşin yedi rengi vurur Karanlık gönüllere, Yepyeni bir sene Meryem bakireliğinde, Muştular dolusu, Milat olur yıllar süren ömürlere…
Yeni bir yıl getirir Umut yüklü bulutlar, Rahmet dağlarından İnsan için insanlığa çisil çisil Onur yağmurları yağar, Yürekler gonca gonca Utancı olmaz geleceğin analarından Serer ayaklarının altına Cennet bahçelerini, Yesrip’te açan güllerle Nice yeni yıllara Dostluk kardeşlik sunar gönüller…
Siz hiç iki yeni yılı birlikte gördünüz mü? Birisi diriltirken ölüleri, Diğeri sağaltır karanlıktaki gönülleri Yıllar eş, yıllar kardeş, Kandan kinden uzakta İnsanlıkla özdeş Sonsuzluğa giden yolda Saçın saçın, kucağınızdaki gülleri Kardeş yıllar aşkına Çekin tetiklerden elleri, Yürek sıcaklığında, Kutsayın günahsız çifte kumruları Ey dünyanın bütün dilleri!…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YENİ YIL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YENİ YIL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Siz hiç iki yeni yılı birlikte gördünüz mü? Birisi diriltirken ölüleri, Diğeri sağaltır karanlıktaki gönülleri Yıllar eş, yıllar kardeş, Kandan kinden uzakta İnsanlıkla özdeş Sonsuzluğa giden yolda Saçın saçın, kucağınızdaki gülleri Kardeş yıllar aşkına Çekin tetiklerden elleri, Yürek sıcaklığında, DUYGU FIRTINASI ESTİREN BELAĞAT ÖRNEĞİ SERGİLEMİŞSİNİZ DİZELERİNİZDE,YÜREKTEN TEBRİK EDİYORUM...SELAMLARIMLA..
"Siz hiç iki yeni yılı birlikte gördünüz mü? Birisi diriltirken ölüleri, Diğeri sağaltır karanlıktaki gönülleri Yıllar eş, yıllar kardeş, Kandan kinden uzakta İnsanlıkla özdeş Sonsuzluğa giden yolda"
Siz hiç iki yeni yılı birlikte gördünüz mü? Birisi diriltirken ölüleri, Diğeri sağaltır karanlıktaki gönülleri Yıllar eş, yıllar kardeş, Kandan kinden uzakta İnsanlıkla özdeş Sonsuzluğa giden yolda Saçın saçın, kucağınızdaki gülleri Kardeş yıllar aşkına Çekin tetiklerden elleri, Yürek sıcaklığında, Kutsayın günahsız çifte kumruları Ey dünyanın bütün dilleri!… KUTLARIM ÇOK GÜZEL DİZELERDİ.TEBRİKLER SAYGIYLA
... Sonsuzluğa giden yolda Saçın saçın, kucağınızdaki gülleri Kardeş yıllar aşkına Çekin tetiklerden elleri, Yürek sıcaklığında, Kutsayın günahsız çifte kumruları Ey dünyanın bütün dilleri!…
Yüreğinize sağlık efendim. Selam, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Rabbime emanet olunuz.
Ey dünyanın bütün dilleri!…
KOCAMAN ALKIŞLARIMLA
HARİKAYDI