Kirpiklerden süzüldü, damla damla gözyaşı Kederleri yüzünde okudum hecehece. Yaslanacak bir omuz, ararken garip başı İsyanları gözünde, okudum hecehece.
Kondurunca gözüne, manalıca bir bakış Sonrasında sessizce, usulca kalbe akış Sevdası satırlarda, işlenir nakış nakış Şiirlerin izinde okudum hecehece.
Nedir derdin deyince, öne eğdi başını Gözler bulutlanınca, çattı hilâl kaşını Silmek için yeltendim gözündeki yaşını Nezaketi özünde okudum hecehece.
Gönlü derde kedere, çeper olmuş tül gibi Poyraza yakalanmış boynu bükük gül gibi Yaşamak gülmek bile, sanki ona zül gibi Can yakıcı sözünde, okudum hecehece.
Canı, yareni, dostu, oldu onun kalemi Sevgi penceresinden, gözler her an âlemi Ömrünü tüketirken, keder ile elemi Sinede ki közünde okudum hecehece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OKUDUM HECE HECE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OKUDUM HECE HECE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
7+7 li , 4/5lik abab formunda harika dizeler okudum Ahmet Bey kalemdaşımdan
"Canı, yareni, dostu, oldu onun kalemi Sevgi penceresinden, gözler her an âlemi Ömrünü tüketirken, keder ile elemi Sinede ki közünde okudum hece hece." derken dizeleriniz
kendimi buldum şiirinzde,. İçime dokundurdu ince uçlu hassas duygulu kaleminiz Ahmet Bey
Merhaba Ahmet Bey. Yüreğinize sağlık kaleminiz dert görmesin. Diğer şiirleriniz gibi bu şiirinizide severek keyif alarak okudum. Eksik olmayın Saygılarımla..
tebrikler..