(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Azrail’le buluşmadan, Can dost olup konuşmadan, Yaka paça duruşmadan, Sen ölümü düşünmen mi?
Can bedenden çekilecek, Sızı ağrı ekilecek, Yeni libas dikilecek, Sen ölümü düşünmen mi?
Rahat döşek yatacaksın, Aşa acı katacaksın, Dünya malın atacaksın, Sen ölümü düşünmen mi?
Günün gününe dokunur, Camiden selen okunur, Dostların sana yakınır, Sen ölümü düşünmen mi?
Teneşire götürürler, Temizliğin bitirirler, Sanma geri getirirler, Sen ölümü düşünmen mi?
Yakasız gömlek giyecen, Yolda azık mı yiyecen? Girmem tabuta diyecen, Sen ölümü düşünmen mi?
Çıkarırlar seni yola, Bakamazsın sağa sola, Tüm gözlere yaşlar dola, Sen ölümü düşünmen mi?
Musallaya uzadırlar, Dua namaz bezedirler, Mezarını kazıdırlar, Sen ölümü düşünmen mi?
Boylu boyun yatırırlar, Dünya işin bitirirler, Kara haber götürürler, Sen ölümü düşünmen mi?
Cemal ölmeden ölelim, Bu halleri gel bilelim, Ağlamayalım gülelim, Sen ölümü düşünmen mi?
Cemalettin GÜRPINAR
Yüreğinize sağlık değerli hocam ölümü bize hatırlattınız.ama ölüm hep yanımızda yanıbaşımızda,çok yakın bize keşke herkes ölümü her an hissetse empati yapsa huzur olur ailelerde ve cemiyette....selam ve dua ile Ramazan ayınız mübarek olsun..
Ölüm en büyük nasihattır... Karacaahmet Mezarlığı'nın aşağısında bir bodrum katta yaşıyordum üniversite öğrencisi iken. Mezarlıktan her geçişimde bu hadisi şerif aklıma gelirdi. Gündüzleri biraz normaldi ancak akşamları zor oluyordu mezarlığı geçmek. Issız bir sessizlik ve sokak lambalarının güç bela aydınlattığı loş karanlık içerisindeki dikili taşlar yüzünden her defasında dehşete kapılıyordum. Sokak köpeklerinin aniden havlamaya başlaması veya arka taraftan gelen bir arabanın ışıklarının sırtıma vurması da daha fazla irkilmeme neden oluyordu. Sonuçta ölüm kaçınılmazdı, yolu uzatmaktansa mezarlığı geçmek her şeye rağmen birinci tercihim oluyordu. Çok güzel şiirdi.
cemalettın hocam ölümü birkez daha hatırladım bu sıırle olcemızı bılıyoruz ama hıc olmucekmıs gıbı yasıyoruz ne yazıkkı Allah ımanlı ölüm nsıpetsın butun muslumanlara guzeldı sıır
Dua namaz bezedirler,
Mezarını kazıdırlar,
Sen ölümü düşünmen mi?
Boylu boyun yatırırlar,
Dünya işin bitirirler,
Kara haber götürürler,
Sen ölümü düşünmen mi?
Cemal ölmeden ölelim,
Bu halleri gel bilelim,
Ağlamayalım gülelim,
Sen ölümü düşünmen mi?
Cemalettin GÜRPINAR
Düşünse Bu kötülükler olurmu be hocam
Yüreğine sağlık selamlar