GÖNLÜMÜ ŞERH Gönlümü açayım sana diyeyim Gözümden yaş ile kalbi yuyayım Anlat hele ey yâr bende duyayım Derdimi şerh etsem çaresi yok mu? Yüreğe bir huzur bir merhem çok mu?
Kahrımı yüreğe içe gömeyim Oturup kenara yola çömeyim Düşünüp her gece dertli semeyim Derdimi şerh etsem çaresi yok mu? Yüreğe bir huzur bir merhem çok mu?
Bakınıp etrafa medet bekledim Bitmeyen derdime daha ekledim Solumdan vurulup yine tekledim Derdimi şerh etsem çaresi yok mu? Yüreğe bir huzur bir merhem çok mu?
Gelmeni beklerim her gece bu yaz Kavuştur diyerek ederim niyaz Üşüdüm yoruldum kalbim ki ayaz Derdimi şerh etsem çaresi yok mu? Yüreğe bir huzur bir merhem çok mu?
Harında yandıkça içine ittin unuttum sandıkça yeşerdin bittin Seninim dedikçe terk edip gittin Derdimi şerh etsem çaresi yok mu? Yüreğe bir huzur bir merhem çok mu?
Bozkırım bu sana gelen bela mı? Ezan mı okunur yoksa sala mı? Yaptığı o yârin aşkta hile mi? Derdimi şerh etsem çaresi yok mu? Yüreğe bir huzur bir merhem çok mu? Adnan sivri 27.06.2014
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNLÜMÜ ŞERH şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNLÜMÜ ŞERH şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayırlı Ramazanlar.
Sağlıcakla