Geldi bahar ayları da ah, köyde durulmaz, Aman dikkat kardeş, naziktir kalpler kırılmaz, Dünya menfaati içinde canlar vurulmaz, Mahmudiye’liler gitmiş dumanlı yaylaya.
Güzel olurda Dumanlı’nın sütü, kaymağı, Üç yerdedir bir köyünde yerleşim oymağı, Atalardandır yayla sevdasının kaynağı, Mahmudiye’liler gitmiş dumanlı yaylaya.
Dumanlının suyu havası temiz çağırdı, Çok lezzetlidir de eti, peyniri, yoğurdu, Aman yağdı yağmur, çöktü sis, başım ağırdı, Mahmudiye’liler gitmiş dumanlı yaylaya.
Top, top olmuş güzellerde hep, yaylada gezer, Ceylan yürekli gençler çıkmış, sevdiğin süzer, Geçit mi verir duman, sis de, sevdayı ezer, Mahmudiye’liler gitmiş dumanlı yaylaya.
Cemal Dumanlı Yaylaya da, sende gitmiştin, Gidip açıldın dağlara da, sandın yitmiştin, Uçtu, çıra yüklü merkep dereye bitmiştin, Mahmudiye’liler de gitmiş dumanlı yaylaya.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUMANLI YAYLASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUMANLI YAYLASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Cemalettin hocam her daim olduğu gibi gönül sayfanızda yine kusursuz bir şiir okudum yürek katreleriniz muazzamdı kaleminiz daim olsun kocaman tebriklerime saygılarımı da ekliyorum
Dumanlının suyu havası temiz çağırdı, Çok lezzetlidir de eti, peyniri, yoğurdu, Aman yağdı yağmur çöktü sis başım ağırdı, Mahmudiye’liler gitmiş dumanlı yaylaya.
Cemal Dumanlı Yaylasına sende gitmiştin, Açıldın dağlara da gittin sandın yitmiştin, Uçtu çıra yüklü merkep dereye bitmiştin, Mahmudiye’liler de gitmiş dumanlı yaylaya.
Dizelerde yayla kokusu saklı tebrik ediyorum selamlar.............(Bizim memleketde dumanlı yayla vardı 1986 dan beri gitme imkanım olmadı orayı hatırlattınız)