(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İŞTE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İŞTE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlayana alınacak çok ders var bu şiirde En acısı dost bildiğin canlardan beklemediğin şeylere maruz kalmak Güzeldi ve alınacak dersler vardı şiirde hoşça kal dost yürek selamlar benden sana
Bir kelebek gibi hayat dolu ,Karınca kadar çalışkan, ağustos böceği gibi vurdumduymaz... La Fontaine'nin meşhur Ağustos böceği ile karıncayı anlatan fabl'ı okumayanımız da yoktur.Az kelamla çok anlam...Şiirde ki derin mesaj da öylesi önemli ki. Kutluyorum.Saygı ve selamlarımla.
Görülüyor ki şiir’e göre, Yok değişen bir şey Dünya ahvalinde ?...
Ne karınca uyuyor inin de, Ve ne de Ağustos böceğin de Hiç durmak bilmiyor çene…
Ama hani kelebek var ya, O kelebek sadece Doğruymuş meğerse; Güzel olanın canı kıldan ince, Onun da ömrü hep tehlikede ! Kim bilir Belki de, Hiç bir hayvan olmak istemez onun yerin de !?...
Tebrikler doğa sevginize ! Ve şiire !!!...
Onatça tarafından 6/23/2014 11:00:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Onatça tarafından 6/23/2014 11:02:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kimi mesaide, kimi zevku sefada.
İnsanlar da öyle değil mi?
Çok çok güzeldi..Beğenerek okudum
Selam ve sevgilerimle.