(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABAH İLE AKŞAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABAH İLE AKŞAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabah ve akşam birleşmediği takdirde bir gün oluşmayacaktır. Bir elmanın iki yarısı gibi, dünyanın güney, kuzey yarım küresi gibi, ya da zıtlıkların bir birliği sağlaması gibi, birliği bütünlüğü sağlayan iki varlığı anlatımın için tebrikler...
KARANLIĞIN SEVGİSİ KISA OLUR GEREK İŞ HAYATININ KARANLIĞI VE GEREKSE DE LAMBALAR SÖNÜNCE KISA KISA ENDİŞELER HÜZÜNLER OLUR KARANLIK İLERLEYİNCE DE SIKIŞMALAR HÜZÜNLER BAŞLAR BENCE. ŞİİRİN İFADESİ GÜZEL. TEBRİK EDER SEVGİLERİMLE SELAMLAR.
Aslında karanlık kişiye göre değişir diyorum bende.. Ben küçükken elektrikler kesilirdi birden..Ve asıl mutluluk o saatten itibaren başlardı. Babam önce bir türkü söylerdi.Bizlerde eşlik ederdik. Sonra mum ışığında ellerimizle hayvan şekilleri yapmayı öğretirdi..Tv olmayınca ne kadar çok konuışacak şey çıkardı ortaya.. Bazen de sitemle başlayan sohbet tatlı bir huzurla biterdi..
Ben şunu öğrendim ki insanlar karanlıkta daha munis oluyor.. Daha duygusal ve daha içten.. Tamamen bakış açısı.. Bazen karanlıkta yalnız kalmakta güzeldir kendimizi dinlemek adına dedim ben de:)