Gözlerde mutluluk Dudaklarda tebessüm Yürürken kolkola barış yolunda Ankara mı dar geldi Yoksa Ankara garı mı Sığmadı başkente barış için gelenler Beyaz güvercinler gibi Gökte uçuverdiler. TURGUT ÖZTÜRK
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BARIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BARIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerde mutluluk Dudaklarda tebessüm Yürürken kolkola barış yolunda Ankara mı dar geldi Yoksa Ankara garı mı Sığmadı başkente barış için gelenler Beyaz güvercinler gibi Gökte uçuverdiler.
TURGUT ÖZTÜRK
Turgut ÖZTÜRK (Turgut Öztürk) ............................. Saygı Selamlarımla...
MEMEDE SON MEKTUBUMDUR Bir yandan cellatlar girdi araya, Bir yandan, oyun etti bana bu mendebur yürek, Nasip olmayacak Memed'im yavrum, seni bir daha görmek. Dünyada doymak olmuyor, Medet, doymak olmuyor...
Dünyada kiracı gibi değil, yazlığa gelmiş gibi de değil, yaşa dünyada babanın eviymiş gibi... Tohuma, toprağa, denize inan. İnsana hepsinden önce.
Bulutu, makineyi, kitabı sev, insanı hepsinden önce.
Kuruyan dalın sönen yıldızın sakat hayvanın duy kederini, hepsinden önce de insanın.
Memet, memleketler içinde bir şirin memlekettir Türkiye, bizim memleket, insanı da, su katılmamışı, çalışkandır, ağırbaşlı, yiğittir, ama dehşetli fakir.
Memet, ben dilimden, türkülerimden, tuzumdan, ekmeğimden uzakta, anana hasret, sana hasret, yoldaşlarıma, halkıma hasret öleceğim, ama sürgünde değil, gurbet ellerde değil, öleceğim rüyalarımın memleketinde,
Yürek sesinizi kutluyorum hocam cennet mekanları olsun barış için canlarını veren can yoldaslarimiza bizi bu hala getirenleri allah kahretsin. Selam ve saygılarımla..