Kafamda milyon soru cirit atarken her dem Nasıl yaşamak bilmem zevk-i sefa yerinde Halbuki, gözlerimden okunuyordu elem Hiç kimse bilmiyordu neler gizli derinde Gününü gün etmişti dendi her seferinde
Oysa, koca bir ömür saydım avuçlarına Yine yaranamadım âdemoğluna işte Ak düşse, benden bildi seyrelmiş saçlarına Sanki sabır şerbeti içtim de bir dikişte Sükutun kucağına devrildim ilk çekişte
Basiretim değil de el-ayak bağlanmıştı Başım dik durmalıydı adım atamasam da Ekmek elden su gölden levazım sağlanmıştı Onca rahata rağmen keyif çatamasam da Dört başı mamur bendim, derdim de yok tasam da
İntihar düşü ile kamaşınca dimağım Bir tek, dağın zirvesi avutmuş hikâyemi Herkes bir şeyler söyler, bilmem ki kinaye mi Gözüm de kapalıymış hayatla yokmuş bağım Kayanın sivri ucu, olunca son durağım…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Son Durak_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Son Durak_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İntihar düşü ile kamaşınca dimağım Bir tek, dağın zirvesi avutmuş hikâyemi Herkes bir şeyler söyler, bilmem ki kinaye mi
DİLİ OLAN KONUŞUR KİM BİLİR Kİ YÜREKTE İ YANGINLARI KAPI ARKASINDA Kİ GÖZYAŞLARINI YÜREĞİNE USTA KALEMİNE SAĞLIK ŞİİRLERİN BAYAĞI KAHIR HÜZÜN KOKUYOR SON ZAMANLARDA BANA MI ÖZENDİN NE :( ALLAH ÖZENDİRMESİN HAYIRLI RAMAZANLAR .SEVGİML.
elbet bir gün solacak erik dalında çiçek sonra meyvelerini verecek kucak kucak bir bakmışsın kış , bahar geçmişe çabucak çağırır hasretiyle geldiğin kara torak geçer ömürler böyle nehirdir çağlayarak.
İntihar düşü ile kamaşınca dimağım Bir tek, dağın zirvesi avutmuş hikâyemi Herkes bir şeyler söyler, bilmem ki kinaye mi Gözüm de kapalıymış hayatla yokmuş bağım Kayanın sivri ucu, olunca son durağım…..
İntihar düşü ile kamaşınca dimağım
Bir tek, dağın zirvesi avutmuş hikâyemi
Herkes bir şeyler söyler, bilmem ki kinaye mi
DİLİ OLAN KONUŞUR KİM BİLİR Kİ YÜREKTE İ YANGINLARI KAPI ARKASINDA Kİ GÖZYAŞLARINI YÜREĞİNE USTA KALEMİNE SAĞLIK ŞİİRLERİN BAYAĞI KAHIR HÜZÜN KOKUYOR SON ZAMANLARDA BANA MI ÖZENDİN NE :( ALLAH ÖZENDİRMESİN HAYIRLI RAMAZANLAR .SEVGİML.