Artık ne gözyaşımda Ne de ıslak sesimde bulacaksın sevgimi. Sustum Ve gömdüm duygularımı... Nedensizliklere sarıldım da Büküldü omzum, Dayanamadı yüreğim. Sustum can tanem, Kilitledim dişlerimi, Sıktım yüreğimin dudaklarını Ve sen olup da Kıvrandım acılarına... Dokunma yüreğime, Kanı çekildi damarlarımın. Dağlar acıdı Yağmur sustu Duyan yasta... Şimdi ey canda canım Unutmadan sendeki beni, Vermeden düşlere kara sevdanı, Kapat gözlerini ve N’olur dökmeden gözyaşlarını Düşün bu sevdanın aslı ne? Hangi rüzgar dağıtabilir ki duygularımızı, Hangi kalem yazabilir ki iç sızımızı, Hangi okyanus saklayabilir ki ağıdımızı, Hangi şarkı anlatır ki aşkımızı, Hangi yürek anlayabilir ki bizi? Sustum candamarım. Sustum, sen bilirsin beni... Ben bilirim seni. Biz bir avuç toprakta eş olduk, Biz bir damla gözyaşında sel olduk, Biz gurbetin türküsü olduk. Dinle... Sessizliği dinle Ve Suskunluğumda bul benliğimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Suskunluğumda Bul Benliğimi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Suskunluğumda Bul Benliğimi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzeldi
Tebrikler