Bilirim fazlasıyla ayağına dolaştım Adımı duymak dahi, kulakta nahoş sadâ Hem zaten sana göre çoktan haddimi aştım Özrü beyan etsem de değişmiyor intiba Ve bunu bile bile canla başla uğraştım Son ümidimdi oysa, gözünden kaçan çaba._
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_SON_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_SON_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözden kaçan çabalar hep özrün geri dönüşüne giden yol olmuşdur; hani derizya zaman ilaçdır herşeye, ondanki her çaba emekdir, hiç bir emekde karşılıksız kalmaz,çabasız,emeksiz hiç bir düşüncede ümide yol almaz,güzel anlatımdı kısa sözcüklerden uzunca anlatımı anlatmak, yüreyinize esenlik...
Evet, bazen ne kadar çabalanırsa çabalansın gözden kaçar, ya da kaçmış gibi görünür ama yeri geldiğinde o çaba mutlaka hatırlanır, çünkü o kişi de aynı durumdadır o vakit.
Bilirim fazlasıyla ayağına dolaştım Adımı duymak dahi, kulakta nahoş sadâ Hem zaten sana göre çoktan haddimi aştım Özrü beyan etsem de değişmiyor intiba Ve bunu bile bile canla başla uğraştım Son ümidimdi oysa, gözünden kaçan çaba.
üstadım sitemli dizelerle bezemiş emeğine sağlık, saygılarla kaleminiz daim olsun.
Bilirim fazlasıyla ayağına dolaştım Adımı duymak dahi, kulakta nahoş sadâ Hem zaten sana göre çoktan haddimi aştım Özrü beyan etsem de değişmiyor intiba Ve bunu bile bile canla başla uğraştım Son ümidimdi oysa, gözünden kaçan çaba._