UTANMAZBitti artık aşkımız bu vedadan dönüş yok Dünya tersine dönse artık dönemem sana Zaten yalnız kalmazsın peşinden koşanlar çok Benle yaşadığını tecrübe say koy yana Dayanamam diyorsan ister kafayı üşüt Al sazımı eline bir dokun bin ah işit. Akıllanmadın gitti ne desem dinlemedin Gözün hep sağda solda çöplüğü karıştırdın Ben surat astım durdum yüzümden anlamadın Gördüğün her güzelle yollarda kırıştırdın Nasılsa ben burdaydım her an emrine hazır Bilmezmisin her gönül kendi sonunu kazır. Utanmazca gülerdin yakalasam bir kızla Yalanların hazırdı yanlış anlıyordum ben Şimdi mutlu ol artık elden aldığın hazla Mutluluğun yolunu bulursun nasılsa sen Timsah göz yaşlarını başkalarına sakla Yaptığın hataları kendi beyninde akla. Haber geldi ellerden dumanı göze doldu Aldatmışsın meğerse inanmışım ben saf saf Bu sevda bir çiçekti artık gönülde soldu Ne gerek vardı buna utanmazsın sen insaf Adam sanıp sevmiştim şerefsiz çıktın yazık Al şimdi benden sana ummadığın bir kazık. Ayvazım DENİZ |
Aldatmışsın meğerse inanmışım ben saf saf
Bu sevda bir çiçekti artık gönülde soldu
Ne gerek vardı buna utanmazsın sen insaf
Adam sanıp sevmiştim şerefsiz çıktın yazık
Al şimdi benden sana ummadığın bir kazık..."
MAALESEF Kİ...UTANMAZLIĞIN...ADAM OLMAMANIN...ŞEREFSİZLİĞİN...KARAKTERSİZLİĞİN...DÖNEKLİĞİN...ALDATMANIN...İHANETLERİN....ÇÖPLÜK KARIŞTIRMANIN...KIÇINI BAŞINI OYMATMANIN...cinsiyeti yok be şairem....İnsan olmak,bir karakter,kimlik,insanlık,helal süt emmişlik ve dik durmanın,şerefli olmanın halidir herşeyde insan olmak...
güncel hayatta ki örneğin;insan gibi insan olmak,mesaili hayatımızda,ticari ilişkilerde,komşulukta,misafirlikte,emanet etmede,dostluklarda,arkadaşlıklarda,akrabalık ilişkilerinde ve her türlü ilişkide geçerli bir duruştur...adam,insan olamadıysan sosyal hayat ve her ilişkide güven vermiyorsan,foyan mutlaka birgün ortaya çıkar...güvenilmez ve karaktersiz damgasını yersin...bankalar bile,geçmişi ve ticari durumu,ödemeleri proplemli kişilere kredi bile vermezken,gelelim ki her ilişkide ve yaşamın karelerinde hep illa da güven,sadakat ve insan olmak...
eserinizdeki kurguyu ve tiplemeyi, erkek ve kadın tiplemesi olarak aldım ben yorumuma...her iki cins için uyarlanabilinir olması güzeldi kurguca...öyle nalıncı keseri gibi yontmayalım kendi cinslerimize bir olayı değerlendiriken...insanoğlu olduktan sonra eserinizin potasına giren o kadar çok tipleme var ki hayatta...nerdeyse her yerde,birkaç tane var...malzemesi insan olan bir mesleğin hizmetkarı olarak,acizane ben böyle düşünüyorum...mumla arar olduk sözü ve özü bir olan insanı...asrın sosyal faciası bu betimlemesini yaptığınız olaylar...bakıyorsunuz dün cancana olanlar,ertesi gün düşman gibi geçiyorlar aynı yoldan...nerde verdiğin sözler,kutsal yeminler,diye sorduğunuzda,"onlar iki ay önce verilmiş yemin ve sözlerdi"diye çokça da rahat cevap verebiliyorlar...Aman Allah'ım diyorum...Bu ne..? İnsanoğlunun...karaktersizliğinin,yürek çürümüşlüğününün,ahlaksızlığının dibe vurmuş pespaye hali bu durum...diyorum yüreğim paramparça olarak...pes artık pes...pes...pes...
tebriklerim,asrın sosyal vebası sadakatsizliği,vefasızlığı,yürek çürümüşlüğünü ve karaktersizliğini kurgulayıp betimlemenize ve bizlerle paylaşmanızadır...saygılarımla...