Ey ...! şu cam parçasında parmaklarımı gezdirerek gülüşleriyle hayata tutunduğum ! Ey...! Özlemlerimi , nefessizliğime , can diye soluduğum !
I- Sen ; bir kez öpemediğim gülüşlerinin sıcaklığını buz gibi musallaya yatırmaya meyillenirken , Ben; kısacık adının, upuzun ömrüne yaslanarak içimdeki yangınlarla birlikte üzerime yürüyen ateşleri kucaklıyorum incelen kemiklerimle iki büklüm .
( ’ Ve Aşk; kökleri sende varolan hayatın , en ağır rengiyle üzerime yıkılması ’ olsa da o an !)
Avazım çıktığınca bağırıyorum gökgürültüsünde . Karanlık yağmurlardan çağırırken seni ayrılığa teslim ettiğin yüreğimin paramparça büyüyen kimsesizliğiyle delice ağlıyorum haketmediğim bu yerde !
-’Seni özlüyor(d)um ! ’
Biliyorum dönmeyeceksin kirpiklerimde iç çekerek özleyen kız çocuğuna.
II- Ne zaman yorulacaksın kendini bende yok etmeye çalışmaktan içimde büyüyen sevdanla savaşmaktan yüreğimin karanlık kuyularına kendini asmaktan .
(- ’Öldürme diye yalvarıyorum sana ...... ’)
Bilmelisin ki ; boğulamayacaksın ömrüne hayatlar bağışladığım nefeslerimde . Kaybolamayacaksın kendini gördüğün her hücremde . Düşemeyeceksin kirpiklerimde sıkı sıkıya tuttuğum yaşlarımla . Vursan da acıtamayacaksın tekmelerken sevdanla sıvadığım yüreğimin duvarlarını .
Hüzne bulanmış her hecem nefesime bağlasa da anılarımızı, soluğumu kesemeyeceksin ,ezberime asılı adınla .
Çıplak kalsam da giyinemediğim hayallerimle kefenlerini biçemeyeceksin tüm seslerimi yutan , bin dua bağışladığım, sessizlikte .
III- Bilirsin Özneleri eksik şiirlerin ,sahibiyken senden önce , Varlığınla, anlamsızlığı tamamlanan kadındım ya ben söylesene şimdi nasıl kolay kaybederim seni ?
Ayak uçlarıma yanaştırsan da ölümün boşluğunu bileklerimle taşıyamasam da bedenimin ağırlığını sendelesemde düşmeyeceğim
Sen ; benden de , kendinden de koparamayacaksın biz’i !
ölümünle kaybedeceğim o kadar çok şey varken katilimiz olamayacaksın ! öldüremeyeceksin bizi ! başaramayacaksın sevgili sana inat gitmeyeceğim biz’den !
Yaralasanda yirmibeş harfimi gülüşlerinden kurduğum o kent’te saklayarak , yaşatacağım seni .
Sen ! parmak aralarıma iliştirdin ya o gülüşlerini , Ben de, sözümde duracağım . Şükrüne durduğum geriye kalan ,adının dört harfiyle , kalemimi ömrüne b a ğ ı ş l a y a c a ğ ı m sevgili... ~
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Katilimiz Olamayacaksın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Katilimiz Olamayacaksın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Muhteşemdi fom müziğide ayrı bir lezzet katmış şiirinize ,yüreğin dile geldiği duyguların taşdığı hüzün kokan bir şiir okudum, zaten şiirlerinizi arka arkaya okumuyorum ağır geliyor, kendimi toparlamakta zaman alıyor(( harikasınız üsdat gönül sesiniz hiç susmasın saygılar selamlar.
Ey ...! şu cam parçasında parmaklarımı gezdirerek gülüşleriyle hayata tutunduğum ! Ey...! Özlemlerimi , nefessizliğime , can diye soluduğum :(
takvim yaprakları sayıyorum nicedir,gözlerimin ağrısından yüreğim yine kanamalı dinmiyor ağrılarım. her mevsimi (bir 16 şubat)soğu gibi çekiyorum içime titretiyor ayaklarım fersizliğim cesaretimi kesiyor tam orta yerinden içimdeki derdi yazıyorum bir kalem,bir beyaz kağıt kirleniyor yine bütün şiirlerimi öldürüyorum başlayıp bitirdiğim yerden :( ah benim sızılı yanım, hani öldürmezdin bizi? hani özmürlük kesmezdin nefesimizi? sonrasın da düşüyor omuzlarım,eğiliyor yine başım da gözlerime yetmiyor ki gücüm siliyorum gözlerimi ellerimin tersi ile sessizce (şükür)diyorum yine... yaşatmak seni,silinmişliğime aldırmadan yüzsüz deme hayallerime,kızma parmak uçlarımdan adının düştüğü hiç bir harfime ve unutma, ömürlük acıların dili olmaz ki sevdiğim... yaşatmasını bilene...
.(
ah benim yürek komşum, buğün çok rahatsızdım kolumdaki serum bitmeden yazdım sana yüreğindeki asilliği içince sayfandan sızına ortak olayım istedim yine...
duana kat bu yetim komşunu emeğine saglık can tanem..
Sen ; bir kez öpemediğim gülüşlerinin sıcaklığını buz gibi musallaya yatırmaya meyillenirken , Ben; kısacık adının, upuzun ömrüne yaslanarak içimdeki yangınlarla birlikte üzerime yürüyen ateşleri kucaklıyorum incelen kemiklerimle iki büklüm .
Ah sen yine beni ateş'e attın, ağlamayacağım diyorum her defasında ağlamayacağım. Bu kuralı sende yok edip kirpiklerimde biriken yağmur bulutlarını parmak kuşları ile siliyorum. Parmak kuşları kafesimden intihar eden küçük bir çocuk umutsuzluğu.
Her yanım siyah bulutlarda asılı kalan, umut okyanusu Herkes mutlu olsun önce çocuklar önce çocuklar. Sonra herkes mutlu olsun, kimse ağlamasın kimsenin ümidi tükenmeden yol bulsun. Şiirin parmak kuşlarına emanetle cân'ımsın.
Öpüyorum ağlayan solundan, bir damla serinlik gözyaşı bıraksam serinletir mi kalbini ?
Artık üzülme ve çok mutlu ol çok. Kalbimdesin.
Ne olur güzelliğine güzel bak ... Parmak kuşlarıyla var ol var ol, sakın üşüme yanındayım sevgimle çok...
Believe tarafından 6/10/2014 9:53:31 AM zamanında düzenlenmiştir.
kolay vaz geçilemeyecek bir aşkın derin duygulu ve hüzünlü anlatımı oldukça etkili ve güzeldi okuttu şiir kendini. kaleminize sağlık fon çok güzel seçilmiş.
muhteşem fon eşliğinde daldım gittim uzaklara nereye hangi şehre ve ya hangi kaldırımlara hangi çağlayan deniz dalgasında boğulmak isteyişime harika kutlarım kalemi oh be oh çektiriyor bana sevgiler şaireme
Asırlar öncesi olmuş olsaydı Yani riyasız masalların bir varmış bir yokmuşluğunda Yani Aşkı uğruna aşık sallandırırken kendini darağacında Düş peşine derdim sevdanın Tut yakasından firarî sevdalının... Hangi kambur aşkı yükleyip naif sırtına yüreğinin Hangi milatsız takvimin yaprak arasına taşıyorsun Can...? Seninkisi ya tutarsa hesabından pay almaya çalışan nahak bir harakiri Seninkisi kanı pıhtıya duran açık bir yarayı tuzla ovmak eylemi...
Gerisi şimdilik yorumsuz...